Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Здоровье
ПРОФІЛАКТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ
Мета - засвоєння базових понять, відпрацювання основних профілактичних навичок.
0Вступний тренінг. НА ПОРОЗІ ДОРОСЛОГО ЖИТТЯ
Ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 8-го класу, створення дружньої атмосфери, повторення базових понять предмета.
0КРАСА І ЗДОРОВ’Я
Формування цілісного уявлення про красу як гармонію фізичного, психологічного та соціального благополуччя людини.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ
Повторення вивченого матеріалу, підведення підсумків навчального року, підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції.
0Вступний тренінг Вступ. Феномен життя і здоров’я людини
Формування навичок роботи в групі, виховання відповідального ставлення до свого життя і здоров’я.
0СУЧАСНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗДОРОВ'Я
Ознайомлення з медичним та холістичним підходами до здоров’я, аналіз взаємозв’язку різних аспектів здоров’я, експресоцінка фізичного здоров’я.
0ПІДТРИМАННЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я
Тренінг навичок адвокації здорового способу життя.
0Підсумковий тренінг
Ознайомлення учнів з поняттям «цінності» та їхньою роллю у формуванні характеру. Підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ (7 КЛАС)
Підведення підсумків навчального року, підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції, налаштування на корисний відпочинок під час канікул.
0Про життя і життєві навички
Знайомство учасників з тренером та іншими учасниками, проблемами і викликами сучасного світу, базовою інформацією про тренінги, тренінгові методи і сприятливі для здоров’я життєві навички. Тренінг навичок постановки і досягнення мети.
0