Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Здоровье
5 міфів про здоровий спосіб життя
Міф 1. Здоровий спосіб життя це обмеження в харчуванні і постійна дієта. Взагалі-то, дієта і здоровий спосіб життя це 2 зовсім різні поняття. Не варто плутати ліквідацію зі свого раціону таких шкідливих продуктів як чіпси, борошняно і ковбаси з дієтою. Здоровий спосіб життя передбачає звернення своєї уваги на користь натуральних і корисних продуктів харчування. Міф 2. Здоровий спосіб це постійна напруга і контроль, без приємних слабкостей. Навпаки, здоровий спосіб життя це в першу чергу вміння розслабиться без солодощів, алкоголю і нікотину. Міф 3. Здоровий спосіб життя несумісний зі звичайною роботою і соціальним життям. Якщо ти вибираєш жити здоровим життям, то і на роботі можна спробувати створити комфортні умови, наприклад, обладнати робоче місце іонізатором і зволожувачем, постійно провітрювати приміщення, кожну годину виходити на свіже повітря. А по дорозі додому можна читати цікаву книгу, слухати приємну музику і лягати спати раніше,...Тематика: Здоровье0Рейтинг самых здоровых и нездоровых стран
На основании данных Всемирной организации здравоохранения, Всемирного банка, а также государственных служб статистики стран мира, эксперты компании 24/7 WallSt составили рейтинг самых здоровых и нездоровых государств. Согласно исследованию, в которое было включено 172 страны, наилучшие показатели по здоровью нации показал Катар, богатая нефтью маленькая страна. Расходы здравоохранения в Катаре в расчете на душу населения превысили две тысячи долларов. Эксперты также отметили низкий уровень безработицы в стране и общее высокое качество медобслуживания. Девятью другими самыми успешными в сфере здравоохранения странами стали: Норвегия, Швейцария, Люксембург, Япония, Исландия, Австрия, Сингапур, Швеция и Австралия. Параллельно эксперты составили "антирейтинг" - список стран с самыми низкими показателями. Возглавил его Судан со средней продолжительностью жизни населения чуть более 60 лет. Коэффициент младенческой смертности здесь составляет 51,2 на тысячу, а расходы...Тематика: Здоровье010 "вредных" лекарств
Многие из лекарств так прочно вросли в домашние аптечки, что люди перестали сомневаться в их эффективности. Мы просто используем их, не задумываясь, что они сами по себе могут вызвать некоторые недуги. Подробне
3Вплив телебачення та комп`ютера на здоров`я
сформувати в учнів знання про позитивний і негативний вплив телебачення й комп’ютера на здоров’я, уміння давати оцінку зовнішнім впливам на здоров’я; розвивати навички безпечного перегляду телепередач і користування комп’ютером, роботи в групах, здорового способу життя; виховувати свідоме бажання користуватись отриманими знаннями; вольові риси характеру, толерантність.
3Природа і здоров'я
Сформувати поняття як природні чинники впливають на здоров'я, як людина впливає на природу, навчитись добирати одяг відповідно до сезону погоди.
1Тренінг для учнів молодших класів "Ми – діти з планети здоров'я"
надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
0Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робота. Вимірювання пульсу (Урок 1)
ознайомлювати учнів зі змістом і завданнями курсу «Основи здоров'я»; продовжувати формувати в учнів уявлення про цілісність і багатогранність поняття «здоров’я»; ознайомлювати з показниками здоров'я; показувати вікові зміни будови та функцій організму дитини; вчити учнів вимірювати пульс; розвивати уявлення про те, що здоров'я залежить від людини, за ним потрібно стежити, його потрібно берегти, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати бажання берегти і зміцнювати своє здоров'я.
0Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робота. Складання правил здорового способу життя (Урок 3)
розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; формувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значущість для людини.
2КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0