Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Безопасность
АБЕТКА НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ
Відпрацювання навичок надання невідкладної допомоги.
0ЗАСОБИ БЕЗПЕКИ У ТРАНСПОРТІ
Мета тренінгу ознайомити учнів з правилами посадки, висадки і безпечної поведінки в громадському транспорті.
1НА ШЛЯХУ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Ознайомлення з поняттям «сталий розвиток» й окремими положеннями документів міжнародного екологічного права. Тренінг навичок планування життя за принципом «мисли глобально, дій локально». Виховання любові до природи, рідного краю.
0Палаючий трикутник
Ознайомлення учнів з умовами виникнення процесу горіння, навчити захищати органи дихання під час пожеж та здійснювати евакуацію з приміщення школи.
0ПІДПРИЄМСТВА У ТВОЄМУ НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТІ
Ознайомити учнів з видами небезпечних промислових об’єктів і правилами проживання поблизу промислових підприємств. Розвивати вміння правильно діяти під час техногенної аварії.
0Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0РИЗИКИ СТАТЕВОГО ДОЗРІВАННЯ
Ознайомлення з негативними наслідками вживання психоактивних речовин і ризикованої статевої поведінки для людини та суспільства.
0РОЗВИТОК ЛЮДСТВА І ГЛОБАЛЬНІ НЕБЕЗПЕКИ
Ознайомлення учнів з глобальними небезпеками, що породжені життєдіяльністю людини і космічними загрозами. Формування екологічного (ноосферного) мислення.
0СОЦІАЛЬНА БЕЗПЕКА
Ознайомлення з небезпечними соціальними явищами і межами допустимої самооборони. Тренінг уміння уникати нападу, пограбування і залучення до деструктивних сект.
0ТИ-ПІШОХІД
Мета тренінгу нагадати учням правила безпечного переходу дороги. Надати змогу відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги.
0