Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Безопасность
Техногенна безпека. Правила безпечної життєдіяльності.
сформувати в учнів поняття про техногенну безпеку; скласти і вивчити правила безпечної поведінки; дати поняття про НС, кислотні дощі; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до здоров’я.
0Тварини рятують планету
Поради, як стати еко-позитивним.
0Суд над гепатитом
Рольова гра для використання у правовиховній та здоров'язбережувальній діяльності загальноосвітньої школи. Залучайте до гри медичного працівника і результат спільної роботи вразить учнів, вчителів та громадськість.
1СТИХІЙНІ ЛИХА
Мета тренінгу — відпрацьовувати навички безпечної поведінки під час несприятливих погодних умов (сильного вітру і грози) та в разі потрапляння у зону підтоплення.
0Стихійні лиха
урок про небезпеки природного походження, алгоритми поведінки в надзвичайних ситуаціях (сильного вітру і грози та в разі потрапляння в зону підтоплення.
0СПІЛКУВАННЯ НА ВІДСТАННІ
розвивати в учнів вміння користуватися сучасними засобами інформації та спілкування, виховувати моральні якості та любов до свого здоров’я.
0Спілкування з незнайомцями
жартівливе відео про те, як потрібно поводити себе, коли до вас чіпляються незнайомці.
0Спека
Презентація та інтелектуальна карта.
0Спасение утопающего
презентация о правилах спасения утопающего и оказании первой неотложной помощи.
1Соціальний ролик пролив світло на уподобання дітей в питанні вибору між іграшками і побутовою хімією
Голландське рекламне агентство Lemz представило соціальний ролик, що привертає увагу батьків до небезпеки побутової хімії. За офіційними даними, в Голландії щорічно відбувається близько 7,5 тисяч нещасних випадків внаслідок контакту дітей з миючими засобами, повідомляє The Independent. У ході підготовки реклами агентство провело експеримент, де дітям запропонували зробити вибір між іграшкою і яскравою пляшкою з побутовою хімією. Відео із прихованої камери і свідчення різних датчиків вказали на те, що більше 50 відсотків зацікавилися яскравими пляшками із засобами, а не дитячою іграшкою. Соціальний ролик був створений для того, щоб закликати батьків до відповідальності і «не залишати дітям вибору».
0