Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
Батьки - кращі союзники школи у попередженні булінгу серед дітей!
Прості речі, які ми можемо робити щодня, аби знизити число проявів недружелюбного ставлення серед дітей в школі. Вашій увазі пропонуються 5 простих рекомендацій від Національної асоціації батьків та вчителів США (National Parent Teacher Association (National PTA). Говоріть та слухайте Вашу дитину щодня! Запитуйте як пройшов день у школі: що було на уроці, перерві, по дорозі до та зі школи. Питайте про однолітків. Проводьте більше часу в школі Вашої дитини! Долучайтесь до батьківських ініціатив, шкільних свят, екскурсій, акцій та шкільних ярмарків з метою контролю та моніторингу атмосфери в школі, поведінки дітей. Будьте гарним прикладом! Кожного разу, коли Ви агресивно спілкуєтесь з будь-ким - Ваша дитина вчиться, що булінг є нормальним ставленням. Будьте впевненими, чи правильно розуміє Ваша дитина, що таке...
0Явище булінгу: підходи до визначення поняття та різновиди
Що таке булінг? Науковці досліджують явище булінгу вже протягом десятиліть, але й досі не існує єдиного визначення даного поняття. Аналіз наукових джерел засвідчив, що багато дослідників часто звертаються до визначення булінгу, що першим запропонував Д. Ольвеус: «Булінг – ситуація, в якій учень неодноразово піддається негативним діям з боку одного чи кількох інших учнів». Термін «негативні дії» включає в себе досить різноманітну поведінку – від невербальних проявів агресії, як ворожі погляди та зачіпання, до серйозних фізичних нападів. Д. Ольвеус наголошує на важливій характеристиці ситуації булінгу – повторюваності негативних дій, тим самим розмежовуючи булінг та одиничні незначні випадки агресії. Також, автор першим визначив, що булінг можу бути прямим – фізична агресія (удари, штовхання, щипання, плювання, кусання, залякування, обзивання, жорстокі жарти, утискання через соціальний статус, релігію, расу, доторки...
0Звичайний австралійський хлопець провів незвичайний соціальний експеримент
Уявіть, що Ви йдете неподалік школи, або спортивного майданчика і спостерігаєте таку картину: один хлопець/група молодиків або дівчат явно мають щось проти іншого хлопця/дівчини - кричать образливі коментарі в його сторону, налаштовані агресивно, починають штовхати його, жбурляти в нього якісь речі. Ви явно розумієте, що цей хлопець/дівчина не здатні за себе постояти, захиститися. Якою буде Ваша реакція? Пройдете повз з осуджуючим виглядом? Не зупиняючись, промовите до кривдників: "Що ж ви робите...Зупиніться"? Зупинетесь, заступитесь за жертву і скажете, що не підете поки все це не зупинеться? Так, один австралієць вирішив зробити "тест" на людяність. На цьому відео, знятому прихованою камерою, розігрується ситуація знущання, аби перевірити, якою буде реакція оточуючих. Численні дослідження науковців щодо причин виникнення булінгу доводять, що надзвичайно важливим фактором його виникнення є реакція свідків/спостерігачів. Так, якщо спостерігачі...Вид разработки: Статьи, Видеоматериалы0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовРобота з батьками як необхідна умова профілактики булінгу серед дітей
В школах США обов’язковою умовою всіх профілактичних заходів щодо булінгу є співпраця та налагодження взаємин між шкільною адміністрацією, педагогами, шкільним психологом та батьками учнів, які стали учасниками булінгу, або знаходяться в групі ризику стати такими. Так, під час зустрічі з батьками жертв булінгу основними завданнями психолога, соціального педагога або представника шкільної адміністрації є: збір всіх необхідних даних, що стосуються ситуації булінгу; розвиток відносин з батьками; заохочення батьків до співпраці, з метою подолання проблемної ситуації; встановлення і підтримка відкритих стосунків між школою і батьками. Технології роботи з батьками щодо профілактики та подолання булінгу серед підлітків в школі передбачають: емоційну підтримку батьків; визначення та нормалізацію почуттів та побоювань батьків (гнів, страх, відчуття безпорадності, стурбованість щодо безпеки їхньої дитини); зниження відчуття стресу та надання батькам можливості вільно виражати свої емоції;...
0Технології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид разработки: Превентивное образование, Статьи0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Уважение ко всем, НасилиеПопередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид разработки: ООЖН, Превентивное образование0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовСоціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0Спільний колаж
Вправа на розвиток креативного мислення і налагодження роботи в групах.
0Зберіться разом
Вправа- руханка, яку краще проводити у кімнаті, де є багато місця.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Уважение ко всемСклянка з водою
Професор почав заняття, піднявши склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб було видно всім студентам, а потім запитав: – Як ви думаєте, скільки важить ця склянка? Студенти відповідали: – 50 грам!.. – 100 грам!.. – 150 грам!.. – Правду кажучи, я не знаю. Мені потрібно буде його зважити, – сказав професор. – Дозвольте мені задати вам ще одне питання. Що трапиться, якщо я потримаю цю склянку ось так кілька хвилин? – Нічого, – сказали студенти. – Добре, а що відбудеться, якщо я цілу годину буду тримати склянку? – запитав професор. – У Вас заболить рука, – сказав один зі студентів. – Ви праві, а що трапиться, якщо я простою ось так цілий день? – У Вас заніміє рука, може бути судома, Вас може паралізувати, прийдеться їхати в лікарню, – відповів інший студент, і всі засміялися. – Дуже добре, але чи зміниться вага склянки за цей час? – запитав...
0