Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
Корисні підказки. Як зрозуміти іншого
Розуміти оточуючих потрібно вчитися.
0Корисні підказки. Якщо з тобою не дружать
Вміння знаходити друзів мають не всі, але цьому можна навчитися.
0Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок
Як виправити шкоду, чи взагалі втриматися та не зробити поганий вчинок.
0Креативний педагог
Для того, щоб діти мали бажання ходити до дитячого садочку чи до школи педагоги мають зацікавити та вмотивувати їх. Одним із прикладів заохочення є створення певних традицій та ритуалів класу. Так, наприклад, у одній із шкіл вчитель запровадив щоденний ритуал привітання. Діти із задоволенням вітаються з вчителем своїм унікальним способом. Такі вітання та щоденні обійми сприяють встановленню доброзичливої атмофери та піднімають настрій дітям і вчителю.
0Крихітка єнот
добрий мультфільм про те, що завжди потрібно усміхатись.
1Круг или квадрат?
иногда нужно попробовать взглянуть на проблему со стороны другого человека.
1Курча в клітинку
Жило-було курча, у якого все-все було в клітинку. І не хотів він ні з ким товаришувати зі своїх сусідів-курчат; хоч вони у цятку, хоч в смужку або в квіточку. Хотів «тільки такого, точно такого», як він сам. Як раз «точно таким» було його власне віддзеркалення в озері, в якому курча ледь не потонуло. Лише після того, як його врятували раніше знехтувані їм інші курчата, він зрозумів, що друзів обирають не на вигляд.
0Ланцюжок дружби
Вправа встановлює дружні стосунки в групі; допомагає учням глибше зрозуміти поняття "дружба".
0Лебедь, Рак и Щука
экранизация басни "Лебедь, Щука и Рак" И.А.КрыловаВид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самовоспитание, Эмпатия, оказание помощиЛестница успеха: секретная формула превращения отстающих учеников в успевающих
Не ставьте крест на отстающих учениках. Примените к ним правильный подход! Это ваша главная задача, как учителя. Давайте начнем с простых рекомендаций, а после перейдем к главной формуле. Пятерка, как абсолют? Для отстающих учеников пятерка – недостижимая вершина. Кто захочет стараться, если заранее известно, что успех недостижим? Вот почему нельзя мерить всех одной линейкой. Пускай «четыре с минусом» станет таким же праздником, как и «пять». Это не значит, что нужно снизить требования. Это значит, что учеба должна приносить удовлетворение всем, а не только тем, кто получил «пять». Ясная цель Учеба – не вещь в себе. Мы учимся в школе не ради пятерок, но ради знаний, а знания имеют конкретный прикладной аспект. Неуспевающие ученики зачастую не понимают, что они делают в школе и зачем им учиться. Помогите им найти свой путь к цели, где каждый новый шаг — это возможность отпраздновать...
0