Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Ми усі пов'язані
Вправа на розвиток згуртованості групи. Дає змогу знайти спільні особливості серед дітей.Вид разработки: Знакомство, Работа в группах, Разминки0
Тематика: Общение, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыМіст
Потрібно вміти вирішувати конфліктні ситуації. Ось до чого може призвести впертість і небажання поступитись.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Разрешение конфликтов, Общение, Анализ проблем и принятие решений, Уважение ко всем, СамоуважениеМовчазна послідовність
Вправа на злагодженість дій. Дає можливість учням зблизитися, навчає їх нестандартно мислити.Вид разработки: Анализ ситуаций, Разминки, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыМолодь проти СНІДу
Учні провели ряд заходів у своїй школі в знак розуміння людей із ВІЛ-позитивним статусом.
2Мотузочка
Мультфільм з серії пригод Топа і Тутті, з якого Ви дізнаєтеся, скільки перешкод подолав бегемотик Топ, поки шукав мотузочку, щоб витягнути кошеня Тутті, який впав у колодязь.Це також історія про дружбу, взаємодопомогу та про те, що завжди потрібно дякувати тому, хто виручив тебе.
0Моя родина. Урок-тренінг
На цьому уроці діти 1 - А класу говорили про родину. Установили 2 правила стосунків у родині: 1.Слухатись дорослих 2.Допомагати батькам. Кл.кер. Киричок Н.О. КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка" ДМР, м.Дніпро
4Моя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид разработки: Знакомство, Ролевые игры, Разминки0
Тематика: Общение, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыМузичні хула хупи
Вправ поляає у формуванні в учнів поняття особистий простір. Діти в активній формі спробують оцінити важливість власного простору.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, ОбщениеМультик «Про Диму» - Детям о важном
Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на её друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и добрые советы её мамы становятся началом настоящей дружбы. Мире предстоит понять, что знакомству и игре диагнозы не помеха, и можно делить радость общения с теми, кто от тебя отличается.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Дискриминация, Эмпатия, оказание помощи, Уважение ко всем, Самоуважение