Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
Прости меня, сынок
Эта история произошла в неполной семье. Женщина, о которой пойдет речь, растит сына одна, с мужем развелась, когда малышу еще и года не было. Теперь сыну уже четырнадцать – самый трудный возраст. Ей тридцать пять. В последнее время ее жизнь стала похожей на ад. Мало того, что приходится крутиться, как белка в колесе, чтобы на жизнь заработать, так еще и сын совсем от рук отбился: и учиться стал плохо, и грубить начал, и дома от него никакой помощи не дождешься. До пятого класса еще как-то старался учиться. Потом оценки испортились. Дальше — еще хуже. Учительские замечания, нехватка денег – клубок неприятностей заматывался все больше. Из-за ощущения полного бессилия что-либо изменить приходила домой уставшая и раздраженная. Ее упреки и назидания сын выслушивал молча, но уроки по-прежнему не учил и дома не помогал. Пришла как-то домой, а в комнате снова не убрано, хотя утром, уходя на работу, строго-настрого приказала: «Смотри у меня, как придешь из...
4Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
1Против пафоса
А сколько ярлыков ты наклеиваешь, судя внешний вид людей?
1Профилактика насилия
Ребенок не всегда в состоянии оценить поведение взрослого и понять, что нормально, а что — недопустимо. Вашему вниманию предоставляется видеоинструкция, которая поможет детям и подросткам распознать приставания и предотвратить их.
1Птахи і клітки
Гра для дітей, яка допоможе порухатися у цікавий спосіб.
1Рекомендації батькам дітей-ініціаторів булінгу в школі
Булінгову поведінку необхідно сприймати серйозно. Ваша бездіяльність означає для дитини, що така поведінка - прийнятна. Наслідками булінгу для дітей - його ініціаторів є: підвищений ризик антисоціальної поведінки в дорослому віці (вандалізм, крадіжки в магазинах, вживання алкоголю та наркотичних речовин тощо); в 4 рази більші шанси ніж у інших дітей, бути засудженим за злочин скоєний до 24 років; вчинення фізичного булінгу є фактором ризику скоєння жорстокого насильства у віці 15-25 років. Так, відомий норвезький дослідник Д. Ольвеус наводить переконливі дані про те, що 60% хлопців, які були агресорами в 6-9 класах, були принаймні один раз засуджені за злочин в дорослому віці. Більше того, близько 35-40% колишніх булерів були тричі і більше засуджені за злочини до 24 років, у порівнянні з 10% засуджених, які не були булерами в юному віці. Дайте Вашій дитині ясно зрозуміти, що булінгова поведінка - це серйозно, і Ви не будете терпіти таку поведінку в майбутньому. Встановіть...
0Ріккі-Тіккі Таві
казка про мангуста, ловця змій.
0Ріпка
добра і повчальна казка про взаємодопомогуВид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Уважение ко всем, Построение командыРіпка
Будь-яке важке завдання іноді можна виконати, лише згуртувавшись.
0Робота з батьками як необхідна умова профілактики булінгу серед дітей
В школах США обов’язковою умовою всіх профілактичних заходів щодо булінгу є співпраця та налагодження взаємин між шкільною адміністрацією, педагогами, шкільним психологом та батьками учнів, які стали учасниками булінгу, або знаходяться в групі ризику стати такими. Так, під час зустрічі з батьками жертв булінгу основними завданнями психолога, соціального педагога або представника шкільної адміністрації є: збір всіх необхідних даних, що стосуються ситуації булінгу; розвиток відносин з батьками; заохочення батьків до співпраці, з метою подолання проблемної ситуації; встановлення і підтримка відкритих стосунків між школою і батьками. Технології роботи з батьками щодо профілактики та подолання булінгу серед підлітків в школі передбачають: емоційну підтримку батьків; визначення та нормалізацію почуттів та побоювань батьків (гнів, страх, відчуття безпорадності, стурбованість щодо безпеки їхньої дитини); зниження відчуття стресу та надання батькам можливості вільно виражати свої емоції;...
0