Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
Социальные ролики для родителей
Три коротких социальных ролика, которые предлагают по-другому взглянуть на воспитание детей.
0Социальная реклама
Возможно, самая лучшая в мире антиреклама о вреде курения.
0Сонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид разработки: Само и взаимообучение, Знакомство, Анализ ситуаций, Работа в группах1
Тематика: Общение, Отношения, Самовоспитание, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыСон
Коли ти хочеш спати, а сусід тобі заважає... Як можна вирішити подібний конфлікт?
0Советы родителям: Как повысить самооценку ребенка
Как вырастить успешного и уверенного в себе ребенка. Чтобы не допускать глубокого разлада ребенка с самим собой и окружающим миром, нужно постоянно поддерживать его самооценку – чувство “самоценности”. Как это сделать? 1. Безусловно, принимать его. Безусловно, принимать ребенка — значит любить его не за то, что он красивый, умный, способный, отличник, помощник и так далее, а просто так, просто за то, что он есть! 2. Активно слушать его переживания и потребности. Активно слушать ребенка – это значит возвращать ему в беседе то, что он вам поведал, при этом обозначив его чувства. Правила беседы по способу активного слушания: – если вы хотите послушать ребенка, обязательно повернитесь к нему лицом. Важно, чтобы его и ваши глаза находились на одном уровне. – если вы беседуете с расстроенным ребенком, не следует задавать ему вопросы. Лучше, если...
1СМЫСЛ НАКАЗАНИЯ
Начнем с ошибочного взгляда. Очень распространено мнение, что наказание нужно для того, чтобы вызвать отрицательную эмоцию (боль, обиду, страх). Тогда случай запомнится, и ребенок впредь не будет себя так вести. А если будет, наказание надо усилить. Эта точка зрения пустила глубокие корни в сознании людей и в практике воспитания. К сожалению, иногда ее подтверждают «научно», ссылаясь на теорию условных рефлексов, в которой говорится о необходимости «подкрепления» (в том числе отрицательного) для научения. Но поведение человека – не набор рефлексов, а воспитание – не их выработка. Может ли наказание человека исправить его поведение? Конечно, нет! Достаточно посмотреть на этот вопрос совсем широко и обратить внимание на результаты пребывания людей в колониях и тюрьмах. Называть эти учреждения «исправительными» все равно, что черное называть белым. Но не будем уходить так далеко. Вернемся к исправлениям ребенка....
0Смуга перешкод з крейди
Вам потрібно, щоб ваші діти встали з дивану? Ось дещо для вас, що буде не тільки активізовувати дітей, але і робити багато хороших речей для їх мозку, їх пам'яті і навіть сну. Це тротуарні перешкоди. Хороша крейда і асфальт - тільки дві речі, які в основному будуть потрібні для цих перешкод. Потрібно зробити стартову точку і намалювати шлях на асфальті, малюючи різні дії. Включіть до списку багато різних завдань, таких як танці, стрибки, оберти, стрибок на півметри, ходьба спиною вперед назад, і т.д. Ви можете навіть підключати каміння або інші об'єкти і створити завдання навколо нього.Можна включити і інші ідеї такі як загадати бажання, дати п'ять до неба, сказати ваше ім'я, спустошити свої кишені і т.д. Це робить перешкоди більш захоплюючим.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Развитие, Недостаточная двигательная активность, Построение командыСколько весит проблема?
Поучительная история.
5Склянка з водою
Професор почав заняття, піднявши склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб було видно всім студентам, а потім запитав: – Як ви думаєте, скільки важить ця склянка? Студенти відповідали: – 50 грам!.. – 100 грам!.. – 150 грам!.. – Правду кажучи, я не знаю. Мені потрібно буде його зважити, – сказав професор. – Дозвольте мені задати вам ще одне питання. Що трапиться, якщо я потримаю цю склянку ось так кілька хвилин? – Нічого, – сказали студенти. – Добре, а що відбудеться, якщо я цілу годину буду тримати склянку? – запитав професор. – У Вас заболить рука, – сказав один зі студентів. – Ви праві, а що трапиться, якщо я простою ось так цілий день? – У Вас заніміє рука, може бути судома, Вас може паралізувати, прийдеться їхати в лікарню, – відповів інший студент, і всі засміялися. – Дуже добре, але чи зміниться вага склянки за цей час? – запитав...
0Складаємо казки разом
Вправа на зближення групи. Дає змогу розвинути в учнів уяву та креативне мислення. (Може зустрічатися під назвою "Казка по колу")
0