Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самоуважение
Ти особливий
У місті дерев'яних чоловічків всі готувалися до свята. Ось-ось повинен був початися щорічний фестиваль ярликів ... Ось уже багато років гідні дерев'яні громадяни зі змінним успіхом займалися одним і тим же ділом. Залежно від симпатій і антипатій, вони роздавали один одному ярлики - зірки за добрі справи і сірі плями за погані. І ті, і інші дуже легко чіплялися на тіло ближнього, але відмитися від них було практично неможливо, якщо ти вже отримав їх. А щорічний фестиваль - щось на зразок церемонії вручення моральних Оскарів - визначав найбільшого щасливчика і невдахи ... Чудовий повчальний мультфільм, який можна подитися вдома всією сім'єю, або на виховній годині у навчальному закладі. Мультфільм про унікальність кожного, про гідне ставлення людей один до одного.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самооценка, Эмпатия, оказание помощиТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид разработки: Знакомство, Вопросы и ответы, Разминки0
Тематика: Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыТехника «9 маленьких мандал»
Эта техника очень полезна в работе с эмоциями и телом.
0ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ НЕВПЕВНЕНИХ В СОБІ, ТРИВОЖНИХ, НЕСАМОСТІЙНИХ ДІТОК
Вік: 3-6 років. Спрямованість: Невпевненість в собі. Тривожність. Страх самостійних дій. Ключова фраза: «У мене не вийде!» В одному лісі жило маленьке зайченя. Найбільше на світі йому хотілося бути сильним, сміливим і зробити що-небудь добре, корисне для оточуючих. Але насправді у нього ніколи нічого не виходило. Воно боялося і не вірило в себе. Тому всі в лісі прозвали його «Зайченя-боягуз». Від цього йому ставало сумно, прикро, і воно часто плакало, коли залишалося одне. Був у нього один-єдиний друг – Борсучок. І ось, одного разу вони удвох вирушили гратися до річки. Найбільше їм подобалося наздоганяти один одного, бігаючи через невеликий дерев’яний місток. Першим наздоганяло зайченя. Коли Борсучок пробігав по мосту, одна дошка раптом зламалася і він впав в річку. Борсучок не вмів плавати і став борсатися у воді, просячи про допомогу. А Зайченя, хоча і вміло трохи плавати, але дуже злякалося. Він бігав по берегу кликав на...
0Сяюча лампочка
Дана вправа допоможе вчителям і батькам підвищити самооцінку дітей.Вид разработки: Само и взаимообучение0
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Самовоспитание, Самооценка, Уважение ко всем, СамоуважениеСтресс
познавательный мультфильм о стрессе.
0Стилі поведінки
Розігрування в групах агресивного, пасивного та асертивного типів поведінки.
0Социальная реклама
Возможно, самая лучшая в мире антиреклама о вреде курения.
0Сонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид разработки: Само и взаимообучение, Знакомство, Анализ ситуаций, Работа в группах1
Тематика: Общение, Отношения, Самовоспитание, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыСоветы родителям: Как повысить самооценку ребенка
Как вырастить успешного и уверенного в себе ребенка. Чтобы не допускать глубокого разлада ребенка с самим собой и окружающим миром, нужно постоянно поддерживать его самооценку – чувство “самоценности”. Как это сделать? 1. Безусловно, принимать его. Безусловно, принимать ребенка — значит любить его не за то, что он красивый, умный, способный, отличник, помощник и так далее, а просто так, просто за то, что он есть! 2. Активно слушать его переживания и потребности. Активно слушать ребенка – это значит возвращать ему в беседе то, что он вам поведал, при этом обозначив его чувства. Правила беседы по способу активного слушания: – если вы хотите послушать ребенка, обязательно повернитесь к нему лицом. Важно, чтобы его и ваши глаза находились на одном уровне. – если вы беседуете с расстроенным ребенком, не следует задавать ему вопросы. Лучше, если...
1