Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Решение проблем и конфликтов
Тренінги на уроках основ здоров'я
У посібнику викладені основні теоретичні та практичні матеріали, що висвітлюють сучасні підходи до виховання здорової творчої особистості. У збірнику також подано методичні рекомендації для проведення тренінгів на уроках основ здоров’я. А також інформація про суть, структуру і зміст тренінгу. У посібнику вміщено систему уроків-тренінгів з основ здоров'я для 5 класу із теми «Духовна і психічна складові здоров’я».
4Батьки - кращі союзники школи у попередженні булінгу серед дітей!
Прості речі, які ми можемо робити щодня, аби знизити число проявів недружелюбного ставлення серед дітей в школі. Вашій увазі пропонуються 5 простих рекомендацій від Національної асоціації батьків та вчителів США (National Parent Teacher Association (National PTA). Говоріть та слухайте Вашу дитину щодня! Запитуйте як пройшов день у школі: що було на уроці, перерві, по дорозі до та зі школи. Питайте про однолітків. Проводьте більше часу в школі Вашої дитини! Долучайтесь до батьківських ініціатив, шкільних свят, екскурсій, акцій та шкільних ярмарків з метою контролю та моніторингу атмосфери в школі, поведінки дітей. Будьте гарним прикладом! Кожного разу, коли Ви агресивно спілкуєтесь з будь-ким - Ваша дитина вчиться, що булінг є нормальним ставленням. Будьте впевненими, чи правильно розуміє Ваша дитина, що таке...
0Явище булінгу: підходи до визначення поняття та різновиди
Що таке булінг? Науковці досліджують явище булінгу вже протягом десятиліть, але й досі не існує єдиного визначення даного поняття. Аналіз наукових джерел засвідчив, що багато дослідників часто звертаються до визначення булінгу, що першим запропонував Д. Ольвеус: «Булінг – ситуація, в якій учень неодноразово піддається негативним діям з боку одного чи кількох інших учнів». Термін «негативні дії» включає в себе досить різноманітну поведінку – від невербальних проявів агресії, як ворожі погляди та зачіпання, до серйозних фізичних нападів. Д. Ольвеус наголошує на важливій характеристиці ситуації булінгу – повторюваності негативних дій, тим самим розмежовуючи булінг та одиничні незначні випадки агресії. Також, автор першим визначив, що булінг можу бути прямим – фізична агресія (удари, штовхання, щипання, плювання, кусання, залякування, обзивання, жорстокі жарти, утискання через соціальний статус, релігію, расу, доторки...
0Звичайний австралійський хлопець провів незвичайний соціальний експеримент
Уявіть, що Ви йдете неподалік школи, або спортивного майданчика і спостерігаєте таку картину: один хлопець/група молодиків або дівчат явно мають щось проти іншого хлопця/дівчини - кричать образливі коментарі в його сторону, налаштовані агресивно, починають штовхати його, жбурляти в нього якісь речі. Ви явно розумієте, що цей хлопець/дівчина не здатні за себе постояти, захиститися. Якою буде Ваша реакція? Пройдете повз з осуджуючим виглядом? Не зупиняючись, промовите до кривдників: "Що ж ви робите...Зупиніться"? Зупинетесь, заступитесь за жертву і скажете, що не підете поки все це не зупинеться? Так, один австралієць вирішив зробити "тест" на людяність. На цьому відео, знятому прихованою камерою, розігрується ситуація знущання, аби перевірити, якою буде реакція оточуючих. Численні дослідження науковців щодо причин виникнення булінгу доводять, що надзвичайно важливим фактором його виникнення є реакція свідків/спостерігачів. Так, якщо спостерігачі...Вид разработки: Статьи, Видеоматериалы0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовПопередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид разработки: ООЖН, Превентивное образование0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовСклянка з водою
Професор почав заняття, піднявши склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб було видно всім студентам, а потім запитав: – Як ви думаєте, скільки важить ця склянка? Студенти відповідали: – 50 грам!.. – 100 грам!.. – 150 грам!.. – Правду кажучи, я не знаю. Мені потрібно буде його зважити, – сказав професор. – Дозвольте мені задати вам ще одне питання. Що трапиться, якщо я потримаю цю склянку ось так кілька хвилин? – Нічого, – сказали студенти. – Добре, а що відбудеться, якщо я цілу годину буду тримати склянку? – запитав професор. – У Вас заболить рука, – сказав один зі студентів. – Ви праві, а що трапиться, якщо я простою ось так цілий день? – У Вас заніміє рука, може бути судома, Вас може паралізувати, прийдеться їхати в лікарню, – відповів інший студент, і всі засміялися. – Дуже добре, але чи зміниться вага склянки за цей час? – запитав...
0Чи зазнає Ваша дитина булінгу в школі?
Дослідження проведене в Слов'янській гімназії м. Києва виявило, що 87% батьків упевнені, що їхні діти не зазнавали ніяких проявів насильства, в той час як 42% учнів, вважають себе постраждалими від насильства в школі. На жаль, більшість дітей-жертв булінгу не розповідають про це дорослим через такі причини: їм соромно бути жертвою, вони бояться помсти від кривдника; вони не вірять, що їм хтось зможе і буде допомагати; вони погоджуються з тим, що булінг – частина процесу дорослішання; вважають поганим «доносити» на своїх однолітків. Тривалий стан тривоги в якому перебувають діти, які зазнають булінгу в школі може призвести до різних психічних розладів: депресії, неврозів та фобій. Тому вкрай важливим є навчитись розпізнавати ознаки того, що Ваша дитина може бути об'єктом булінгу з боку своїх однолітків. Ваша дитина може зазнавати булінгу, якщо Ви часто помічаєте такі ознаки: Дитина повертається зі школи з пошкодженими, порваними, втраченими...
0Рекомендації батькам дітей-ініціаторів булінгу в школі
Булінгову поведінку необхідно сприймати серйозно. Ваша бездіяльність означає для дитини, що така поведінка - прийнятна. Наслідками булінгу для дітей - його ініціаторів є: підвищений ризик антисоціальної поведінки в дорослому віці (вандалізм, крадіжки в магазинах, вживання алкоголю та наркотичних речовин тощо); в 4 рази більші шанси ніж у інших дітей, бути засудженим за злочин скоєний до 24 років; вчинення фізичного булінгу є фактором ризику скоєння жорстокого насильства у віці 15-25 років. Так, відомий норвезький дослідник Д. Ольвеус наводить переконливі дані про те, що 60% хлопців, які були агресорами в 6-9 класах, були принаймні один раз засуджені за злочин в дорослому віці. Більше того, близько 35-40% колишніх булерів були тричі і більше засуджені за злочини до 24 років, у порівнянні з 10% засуджених, які не були булерами в юному віці. Дайте Вашій дитині ясно зрозуміти, що булінгова поведінка - це серйозно, і Ви не будете терпіти таку поведінку в майбутньому. Встановіть...
0Найбільш розповсюджені міфи щодо булінгу серед дітей
На жаль, велика частка дорослих - батьків та педагогів, не вважають проблему насильницької поведінки серед дітей серйозно. Дорослі звикли сприймати штовхання, задирання, агресивне суперництво серед дітей - як звичне явище та закономірний етап дорослішання. Але це зовсі не так. Дізнайтесь про міфи пов'язані з ситуацією жорстокості серед дітей в школі. Говоріть та слухайте Вашу дитину щодня! Запитуйте як пройшов день у школі: що було на уроці, перерві, по дорозі до та зі школи. Питайте про однолітків. Проводьте більше часу в школі Вашої дитини! Долучайтесь до батьківських ініціатив, шкільних свят, екскурсій, акцій та шкільних ярмарків з метою контролю та моніторингу атмосфери в школі, поведінки дітей. Будьте гарним прикладом! Кожного разу, коли Ви агресивно спілкуєтесь з будь-ким - Ваша дитина вчиться, що булінг є нормальним ставленням. Будьте впевненими, чи правильно розуміє Ваша дитина, що таке булінг! Чітко поясніть дитині що це за поведінка, що...
0Невідомі факти про булінг у школі
Можливо дещо з цього тобі вже буде знайомим, а дещо - зовсім новим та неочікуваним. Дізнайся цікаві факти щодо булінгу та його наслідків. Майже у 60% випадків булінгу, ситуація знущань припиняється, коли втручається одноліток. Ти можеш втрутитись, сказавши учню якого задирають - що він не один, запросити його разом провести вільний час, або допомогти йому розказати про все комусь з дорослих і отримати допомогу. Чи знаєш ти, що увівши у пошук термін "булінг", ти знайдеш більше 101 мільйона результатів. Серйозно, перевір. Менше 30% хлопців та 40% дівчат віком до 14 років - говорять з однолітками про те, що з них насміхаються або знущаються. Більше 20% учнів старших класів повідомили про те, що потерпали від булінгу в минулому році. Немає жодної характеристики або причини, через що одна дитина насміхається над іншою. Булінг може трапитись з будь-ким. 64% учнів, які зазнали знущань - ніколи не повідомяли про це дорослим.Дуже важливим є...
0