Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Решение проблем и конфликтов
Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Як навчити дитину вирішувати проблеми
Навіть нас, дорослих, часто охоплюють емоції через те, що ми втрачаємо ясність думки й не знаємо, як реагувати на ту чи іншу проблему. Так, емоції роблять нас людьми, але крім них у людини є й неперевершений інтелект для того, щоб усвідомлювати й відкладати в бік свої негативні емоції й вирішувати проблему, яка їх викликала. Навички вирішення проблем мають вирішальне значення для: Поведінкового розвитку дитини. Інтелектуального розвитку дитини. Побудови більш ефективних стосунків (замість того, щоби вдаватись до насильства як способу вирішення проблем). Розвитку вміння слухати. Формування впевненості в собі. Уміння вирішувати проблеми складається із: Творчого мислення, яке дозволяє розглядати проблему з різних точок зору. Творче мислення відрізняється готовністю ризикувати, експериментувати й припускатися помилок. Критичного мислення, що дозволяє людині подумки розбити проблему або ідею на складові та проаналізувати...
0Як вивчити уроки без стресу. Поради батькам
Дитина з 1 класу повинна знати, що уроки - це її особиста справа. І що вчиться вона не для мами з татом, бабусі з дідусем, а для себе. Домашні завдання - справа дитини і вона вільна вибирати, готувати їх чи ні. Тому іноді дайте дитині можливість зіткнутися з наслідками власної безвідповідальності. Тільки коли дитина стикається з наслідками своїх дій або бездіяльності, вона може дізнатися реакцію світу. Тільки так малюк розуміє, що зробив помилку або проступок. Постарайтеся зрозуміти дитину Розберіться в тому, чому не хочеться вчити уроки. Буває, школяр не хоче вчити жоден предмет. Дізнайтеся у малюка, чому з цим такі проблеми. Можливо, йому важко дається або дитина посварилася з учителем. Не забувайте про відпочинок Не вимагайте робити уроки відразу після школи, дайте можливість дитині відволіктися, переключитися і розслабитися. Добре, якщо в цей час дитина буде гуляти на свіжому повітрі, обідати або гратися з друзями. Деяким дітям, можливо, слід...
1Явище булінгу: підходи до визначення поняття та різновиди
Що таке булінг? Науковці досліджують явище булінгу вже протягом десятиліть, але й досі не існує єдиного визначення даного поняття. Аналіз наукових джерел засвідчив, що багато дослідників часто звертаються до визначення булінгу, що першим запропонував Д. Ольвеус: «Булінг – ситуація, в якій учень неодноразово піддається негативним діям з боку одного чи кількох інших учнів». Термін «негативні дії» включає в себе досить різноманітну поведінку – від невербальних проявів агресії, як ворожі погляди та зачіпання, до серйозних фізичних нападів. Д. Ольвеус наголошує на важливій характеристиці ситуації булінгу – повторюваності негативних дій, тим самим розмежовуючи булінг та одиничні незначні випадки агресії. Також, автор першим визначив, що булінг можу бути прямим – фізична агресія (удари, штовхання, щипання, плювання, кусання, залякування, обзивання, жорстокі жарти, утискання через соціальний статус, релігію, расу, доторки...
0Я стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
1Що робити, якщо мене обзивають в школі: поради психолога, як дитині боротися зі шкільним буллінгом
За статистикою зі знущаннями в школі стикаються 49% дітей в Україні. І 36% з них не розповідають про це ні вчителю, ні батькам. Діти переживають буллінг мовчки, бо не вірять, що дорослі можуть допомогти їм у цій ситуації. А ви знаєте, як реагувати, якщо дізнаєтеся, що вашу дитину обзивають в школі? Що порадити, щоб вона могла вийти з конфлікту з гідністю? Поради: «Не звертай уваги», або «Дай здачі» — не в рахунок. Жертві буллінга важко не звертати уваги на те, що заподіює біль і приниження. І дати відсіч не кожній дитині під силу. У статті «Цькування в школі: що може зробити дитина, щоб зупинити шкільний буллінг» писали про зарубіжний досвід боротьби зі знущаннями в школі. Ці поради більше підходять для учнів середньої та старшої школи. Молодшим школярам складніше впоратися з психологічним насильством у школі. В силу віку їм важко визначити мотиви агресора і проявити витримку. Тому і поради, що...
1Школьный террор: что делать, если в классе учится хулиган
На днях соцсети всколыхнуло видео, которое не оставило равнодушными родителей школьников разных возрастов и вызвало бурные обсуждения. Речь в нем идет о школьнике 3-А класса, школы №121 Кривого Рога, из-за которого родители бояться отпускать своих детей в школу. Мальчик перешел в этот класс недавно и его мама считает, что дело именно в это этом. По ее утверждению, ее ребенка якобы оговаривают и притесняют. Но у других детей и родителей совершенно другое видение ситуации. Они жалуются, что ребенок ведет себя неадекватно: плюет в столовой в тарелки, тычет в детей карандашами, приносит в школу шприцы, бьет, царапает и душит детей, встает на уроке и даже бросается в драку на учителя. Подтверждают неадекватное поведение мальчика и родители детей, с которыми он учился до того как перешел в новую школу. Они говорят, что мальчик вел себя очень агрессивно и от его террора страдал весь класс, включая учительницу. Однажды, она даже попала с сердечным приступом в...
1Чому ми кричимо?
Одного разу вчитель запитав своїх учнів: - Чому розгнівані люди кричать? - Кричать, тому що втрачають терпіння, - відповів один із учнів. - Але чому кричать до тих, хто є поруч із ними? - знову запитав вчитель. - Кричать, тому що хочуть щоби їх почули, - пролунала відповідь. Вчитель продовжував запитувати: - Отже, неможливо спокійно розмовляти? Учні давали різні відповіді, але жодна із них не задовольнила вчителя. Тоді він сказав: - Знаєте чому розгнівана людина кричить на інших? Отож, коли двоє сваряться - їхні серця дуже віддаляються одне від одного. Щоби подолати ту відстань між серцями - треба кричати, тоді тебе почують. Чим більші люди є розгнівані - тим голосніше кричать, щоб почути одне одного. А що буває поміж двома закоханими? Вони не кричать, а шепочуть. Чому? Тому що їхні серця є дуже близько одне до одного. Відстань поміж ними така маленька, що їхні серця розмовляють пошепки. А коли любов дуже-дуже сильна, тоді не потрібен навіть шепіт - достатньо тільки погляду....
0Чи зазнає Ваша дитина булінгу в школі?
Дослідження проведене в Слов'янській гімназії м. Києва виявило, що 87% батьків упевнені, що їхні діти не зазнавали ніяких проявів насильства, в той час як 42% учнів, вважають себе постраждалими від насильства в школі. На жаль, більшість дітей-жертв булінгу не розповідають про це дорослим через такі причини: їм соромно бути жертвою, вони бояться помсти від кривдника; вони не вірять, що їм хтось зможе і буде допомагати; вони погоджуються з тим, що булінг – частина процесу дорослішання; вважають поганим «доносити» на своїх однолітків. Тривалий стан тривоги в якому перебувають діти, які зазнають булінгу в школі може призвести до різних психічних розладів: депресії, неврозів та фобій. Тому вкрай важливим є навчитись розпізнавати ознаки того, що Ваша дитина може бути об'єктом булінгу з боку своїх однолітків. Ваша дитина може зазнавати булінгу, якщо Ви часто помічаєте такі ознаки: Дитина повертається зі школи з пошкодженими, порваними, втраченими...
0Червона шапочка та піонер Пєтя
Мультфільм, який ілюструє віктимну поведінку.
0