Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Решение проблем и конфликтов
Як навчити дитину вирішувати проблеми
Навіть нас, дорослих, часто охоплюють емоції через те, що ми втрачаємо ясність думки й не знаємо, як реагувати на ту чи іншу проблему. Так, емоції роблять нас людьми, але крім них у людини є й неперевершений інтелект для того, щоб усвідомлювати й відкладати в бік свої негативні емоції й вирішувати проблему, яка їх викликала. Навички вирішення проблем мають вирішальне значення для: Поведінкового розвитку дитини. Інтелектуального розвитку дитини. Побудови більш ефективних стосунків (замість того, щоби вдаватись до насильства як способу вирішення проблем). Розвитку вміння слухати. Формування впевненості в собі. Уміння вирішувати проблеми складається із: Творчого мислення, яке дозволяє розглядати проблему з різних точок зору. Творче мислення відрізняється готовністю ризикувати, експериментувати й припускатися помилок. Критичного мислення, що дозволяє людині подумки розбити проблему або ідею на складові та проаналізувати...
0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Як упоратися з агресивністю дитини
Батьків завжди засмучує, коли їх дитина огризається без жодної видимої причини. Спроби порозумітися лише посилюють агресивність дитини. Іноді це відбувається епізодично, але іноді затягується на деякий час, викликаючи крайнє занепокоєння не тільки в дитини, а й у батьків. Що ж провокує агресивність? Негативні емоції: корінням будь-якої агресивності є негативна емоція, з якою дитина не змогла впоратися самостійно. Агресивну поведінку можуть викликати почуття смутку, страху або самотності. Провокуючі фактори: кожна дитина переживає емоції по-своєму, і тому всі діти реагують на них по-різному. Визначте, в яких ситуаціях дитина стає агресивною, й намагайтесь їх уникати. Можливо, вона проявляє агресивність, коли її залишають гратись одну або з іншою дитиною. Можливо, їй страшно, коли мами немає поруч. Спостерігайте, аналізуйте та вживайте заходів. Перевантаженість емоціями: дуже часто дитина кусається та щипає тоді, коли...
1«Буриданов осел»
байка на принятие решения, коммуникацию, конформизм, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, разрешение проблемы.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Анализ проблем и принятие решений, Общение, Уважение ко всем, Самоуважение, Решение проблем и конфликтов«Гимн планированию»
байка на целеполагание, принятие решения, обучение, переговоры, разрешение проблемы, изменения в организации.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Анализ проблем и принятие решений, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтов«Гордиев узел»
байка на принятие решения, переговоры, разрешение проблемы, креативность, уверенность в себе, уверенное поведение.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Критическое и творческое мышление, Анализ проблем и принятие решений, Самоуважение, Решение проблем и конфликтов«Діти Донбасу» – фільм, який розповідає про мінну небезпеку для дітей – автори
За майже три роки збройного конфлікту в Україні з’явилася ціла когорта дітей – «дітей війни». Навіть на звільнених територіях вони зіштовхуються з небезпекою – мінами та снарядами, що не розірвалися. Тільки з 2016 року, за даними піротехнічного підрозділу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, знешкодили майже 205 тисяч вибухонебезпечних предметів. Точної статистики про те, скільки дітей постраждали від незнешкоджених мін, – немає. Про те, як навчають поводженню з небезпечними предметами дітей прифронтових населених пунктів розповідає фільм «Діти Донбасу». «Всі діти, які живуть у зоні збройного конфлікту досить обізнані з усім цим небезпечним мотлохом. Коли питаєш у дітей у садочку, що є небезпечного в лісі, вони відповідають «розтяжки, бомби, гранати», а вже потім – мухомори та вовки. Цей фільм – щоб розказати про цих дітей», – зазначила Олена Розвадовська,...
0«Единственный недостаток»
байка на принятие решения, влияние и взаимодействие, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, разрешение проблемы, креативность, уверенность в себе, уверенное поведение, юмор.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Критическое и творческое мышление, Анализ проблем и принятие решений, Решение проблем и конфликтов«Любое насилие начинается с чувства отчуждения и одиночества»: простой способ предотвратить буллинг
Писатель и мать троих детей Гленнон Дойл Мелтон рассказала в своем блоге удивительную историю, о том, как учитель ее сына пытается не допустить насилия в школе и его ужасных последствий. Один разговор с ее сыном Чейзом вдохновил ее на пост, которым она просила поделиться со всеми школами в мире. Школьный буллинг, травля ребенка в школе и так оставляют глубокие шрамы на душе, которые могут мучить всю жизнь. Но, если вовремя не заметить, что ребенок в классе начинает становиться изгоем, и не преодолеть буллинг, когда он еще только начинает зарождаться, последствия могут быть еще более трагичными. Гленнон однажды довелось увидеть, как простые действия школьной учительницы помогают избежать больших проблем. Каждую пятницу учительница ее сына просит детей в классе написать на листе бумаги имена четырех ребят, с которыми они хотели бы сидеть за одной партой на следующей неделе. При этом школьники знают, что их совсем необязательно рассадят...
3«Профилактика»
байка на целеполагание, мотивацию, влияние и взаимодействие, разрешение проблемы.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Анализ проблем и принятие решений, Решение проблем и конфликтов