Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
13 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
17 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Мета ігор на групову згуртованість – об’єднати учасників групи для спільного вирішення поставлених завдань, розвиток вміння висловлювати симпатію і повагу один до одного. Такі ігри надзвичайно важливі, адже від того на скільки згуртована група залежить якість виконання завдань та рівень досягнення поставлених цілей всього тренінгу. 1. Зв’язування групи. Група стоїть у колоні по одному, в лівій руці у кожного протягнутий уздовж групи тонкий канат. Учасникам дається завдання щільно скрутитися за годинниковою стрілкою в «рулет», після чого ведучий обв’язує групу кінцем, який залишився на рівні пояса. В такому стані групу просять переміщатися по приміщенню за траєкторією, що задається ведучим. Іноді дається додаткове завдання: в процесі переміщення кожен з учасників говорить три цікаві факти про себе, а після завершення вправи інші учасники згадують ці факти. Ведучому слід уважно стежити за траєкторією руху групи, щоб...
6Этим детям с особенностями развития есть, что сказать взрослым
Этим детям с особенностями развития есть, что сказать взрослым. Мы их совсем не понимаем!
0Как за рубежом детям рассказывают про личное пространство
Границы — тема для многих сложная и неисследованная. Допускать или не допускать к себе кого-то и насколько близко — порой бывает трудновато решить, особенно, если об этом почти не говорили в детстве. Чтобы внести немного ясности в этот вопрос, мы публикуем статью Инны Титовой — мамы, чей ребенок поставил все точки над i простой картинкой, принесенной с уроков. Удивительная вещь, значение которой частенько не могут объяснить взрослые люди, — личное пространство. Тема болезненная, поскольку стандартная система образования ей мало занимается, а потому и мы не знаем толком, как разговаривать о таком с детьми и даже как вести себя. Однако в американских школах учителя нашли решение этой замысловатой проблемы: на занятиях, посвященных личному пространству (азы sexual education), детям дается простая схема с кратким пояснительным текстом для родителей. Картинка раскрашивается на уроке и сопровождается подробным проговариванием ситуаций, которые...
1Смуга перешкод з крейди
Вам потрібно, щоб ваші діти встали з дивану? Ось дещо для вас, що буде не тільки активізовувати дітей, але і робити багато хороших речей для їх мозку, їх пам'яті і навіть сну. Це тротуарні перешкоди. Хороша крейда і асфальт - тільки дві речі, які в основному будуть потрібні для цих перешкод. Потрібно зробити стартову точку і намалювати шлях на асфальті, малюючи різні дії. Включіть до списку багато різних завдань, таких як танці, стрибки, оберти, стрибок на півметри, ходьба спиною вперед назад, і т.д. Ви можете навіть підключати каміння або інші об'єкти і створити завдання навколо нього.Можна включити і інші ідеї такі як загадати бажання, дати п'ять до неба, сказати ваше ім'я, спустошити свої кишені і т.д. Це робить перешкоди більш захоплюючим.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Развитие, Недостаточная двигательная активность, Построение командыСила доброти та єдності
Немає нічого кращого, ніж хороший колектив. Давай допомагати один одного!
1Нормальные люди
Мощнейший ролик датского телевидения. Возможно, лучшее высказывание на тему различий между людьми.
0Видео-притча «Миротворец»
Очень добрый мультфильм, снятый в молодежном стиле современной мультипликации. Эта видео притча о любви, терпении и вере.
1Метод “я-повідомлень” для встановлення контакту з дитиною і дорослими
Підходячи до будинку, ви зустрічаєте власного сина: лице вимазане, гудзик відірваний, сорочка вилізла з штанів. Перехожі озираються, усміхаються, вам же неприємний вид сина і трохи соромно перед сусідами. Однак дитина нічого не помічає, він чудово провів час, а зараз радий зустрічі з вами. Малюк з ентузіазмом катає по підлозі свою машинку. Ви поспішаєте на роботу, син заважає, плутається під ногами, одним словом, дратує вас. Підліток знову включив магнітофон «на повну катушку». Вам це страшно докучає. Отже, що ж робити в подібних випадках, а саме, коли батьків переповнюють емоції? Якщо дитина викликає у вас своєю поведінкою негативні переживання, повідомте їй про це. Почуття, особливо якщо вони негативні і сильні, ні в якому разі не варто тримати в собі: не слід мовчки переносити образу, придушувати гнів, зберігати спокійний вигляд при сильному хвилюванні. Обдурити такими зусиллями ви нікого не зможете: ні себе, ні свою дитину, яка без труднощів...
1Фрази, які не можна говорити дитині, яку віддають в дитсадок
Ці 10 фраз, які дуже часто використовують батьки, можуть зашкодити швидкій і безболісній адаптації дитини до дитсадка. Деякі з них лякають дитину, інші її обманюють, але всі вони — заважають адаптації. Дізнайтесь, які фрази слід забути, якщо ваша дитина збирається в садочок. Вчись їсти самостійно, бо в садочку ніхто кормити тебе не буде! — таким способом ми формуємо негативну установку дитини на садочок. Краще скажіть: “Ти вже можеш їсти сам, ти вже такий дорослий! Мені так подобається дивитися, як ти самостійно їси! Ану поділись іграшкою — в садочку доведеться ділитися! Там всі іграшки спільні! — для дитини це не аргумент, а для того, щоб малюк зміг взаємодіяти з іншими дітками, йому потрібно цьому навчитися. Краще скажіть: “Дивись, як хлопчик хоче твою іграшку, давай дамо йому трішки погратися, він пограється і поверне!” Не плач, бо віддам в дитячий садок! — так ми залякуємо дитину, формуємо...
0