Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Профилактика социально опасных заболеваний
ВІЛ/СНІД — ВИКЛИК ЛЮДИНІ
Поглиблення знань про ВІЛ і СНІД, формування відповідального ставлення до проблеми, тренінг навичок лідерства й адвокації у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу.
0ПРОТИДІЯ СЕКСУАЛЬНИМ ДОМАГАННЯМ І НАСИЛЛЮ
Тренінг навичок відмови від небажаних і небезпечних пропозицій.
0НІ – НАРКОТИКАМ!
Мета - ознайомлення з положеннями кримінального законодавства у сфері боротьби з наркотиками, тренінг навичок відмови від пропозицій вжити наркотик.
0НАРКОТИЧНА ЗАЛЕЖНІСТЬ
Мета - з’ясування механізмів виникнення наркотичної залежності, відпрацювання уміння надавати допомогу при передозуванні наркотиків.
0ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ ВЖИВАННЯ НАРКОТИКІВ
Мета - з’ясування причин і наслідків вживання наркотиків, аналіз існуючих у молодіжному середовищі міфів про них, формування негативного ставлення до вживання психоактивних речовин.
0ХВОРОБИ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ
Мета - формування загальної культури споживання, тренінг навичок критичного мислення і протидії рекламі тютюну та алкоголю.Вид разработки: Тренинги, Планы уроков0
Тематика: Онкологические заболевания, Избыточный вес, Алкоголь, Сердечно-сосудистые заболевания, Табак, Хронические обструктивные заболевания легких, НасилиеПІДЛІТКОВІ КОМПАНІЇ
Ознайомити учнів із ознаками дружніх, недружніх і небезпечних компаній, відпрацювати навички протидії агресії та насиллю.
0ЯК ЗРОБИТИ ВНЕСОК У БОРОТЬБУ З ВІЛ/СНІДом
Надати учням точну інформацію про ВІЛ і СНІД, мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі.
0ЯК ПРОТИДІЯТИ ТИСКУ ОДНОЛІТКІВ
Навчити підлітків протидіяти негативному впливу з боку однолітків.
0ЯК РОЗПІЗНАТИ РЕКЛАМНІ ХИТРОЩІ
Навчити підлітків розрізняти позитивні і негативні впливи реклами, ознайомити їх з принципами дії реклами і рекламними стратегіями тютюнових та алкогольних компаній.
0