Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
ВЧИМОСЯ ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ
Навчити дітей приймати виважені рішення.
0ЯК СТАТИ ВІДМІННИКОМ
Метою цього тренінгу є ознайомлення учнів з основними типами сприйняття інформації; методами, які полегшують запам'ятовування (мнемонічними прийомами) і способами зниження емоційного напруження напередодні контрольних тестів.
0ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Мета уроку — навчити учнів раціонально використовувати час при підготовці домашніх завдань, формувати навички оптимального облаштування робочого місця, вибору та наповнення портфеля.
0ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ
Мета цього тренінгу — пояснити дітям необхідність планування часу, навчити їх складати розпорядок дня з урахуванням усіх важливих елементів здорового способу життя.
0ТИ – ТАЛАНОВИТИЙ
Мета тренінгу створення і підтримання мотивації до навчання. Надання змоги відпрацьовувати навички постановки мети і досягнення успіху.
0Сонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид разработки: Само и взаимообучение, Знакомство, Анализ ситуаций, Работа в группах1
Тематика: Общение, Отношения, Самовоспитание, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыСЕКРЕТ МАГА
Це багатошарова гра, в якій члени групи з одного боку, думають про свої бажання, а з іншого - тренуються в умінні уникати фрустрацій.
0Рухлива гра"Злюка"
Гра розвиває витримку, є наочним прикладом виходу з агресіїВид разработки: Ролевые игры5
Тематика: Управление стрессом, Разрешение конфликтов, Дискриминация, НасилиеКак реагировать на повседневный стресс?
приемы контроля над стрессом.
5Як стримати гнів і роздратування на уроці
ЯК СТРИМАТИ ГНІВ І РОЗДРАТУВАННЯ НА УРОЦІ? Поради шановним колегам. Чи були у вашій педагогічній практиці випадки, коли учні «доводили» до збудження, і ви не могли стримати емоції, у вас тряслися руки, починалася істерика? Сподіваємося, що ні. Хоча професія педагога досить стресова і бажання випустити пар в складних ситуаціях цілком природно - адже вчитель жива людина - ми повинні стримувати себе і не допускати всплеск гніву на дітей. ЩО РОБИТИ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ? ЯК НЕ ВИБУХНУТИ І ПРОДОВЖУВАТИ УРОК? Є такі люди, які отримують задоволення, доводячи інших до сказу: їм подобається псувати настрій іншим, вони хочуть зігнати свій гнів і роздратування, поспостерігати за вами. Зазвичай такі «розваги» притаманні людям старшого віку, але і серед дітей можуть траплятися такі. Однак навмисне провокування вчителя учнями - не головна причина, чому вчитель може вийти з себе. Хронічна роздратованість і невдоволення. На наш погляд, роздратування...
1