Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
7 устных игр, развивающих мышление
Пока стоишь в пробке, можно понервничать или послушать музыку, а можно сыграть с попутчиками в игры, развивающие вариативность мысли. На самом деле эти игры подходят не только для пробок. Они пригодятся в любом вынужденном ожидании, дороге, безделье или механической работе — дальней поездке, дороге домой, очереди, уборке. Вот семь простых устных игр, которые не позволят вам и детям скучать, раскачают воображение и потренируют нестандартное мышление. 1. Прошлое и будущее Условия игры: Называете любой предмет и задаёте ребёнку вопрос: «Чем этот предмет был в прошлом?». Затем начинаем фантазировать «Чем этот предмет может стать в будущем?» Например: стул — Чем этот предмет был в прошлом? — Деревом/ростком дерева/семечкой от дерева (в зависимости от того, насколько глубоко копнуть). — Чем он может стать в будущем? — Дровами/дубинкой из ножки/качелей, если подвесить куда-то и...
015 ХАРАКТЕРИСТИК ВЧИТЕЛЯ XXI СТОЛІТТЯ
Останні технологічні досягнення вплинули на багато сфер нашого життя і змінили те, як ми спілкуємося, співпрацюємо, вчимося і, звичайно, навчаємо інших. Водночас ці успіхи розширили наш словник, додали до нього визначення, наприклад, цифрових аборигенів, цифрових емігрантів, а також – “учителя XXI століття.” Поки пишу цей допис, намагаюся згадати, чи чула я коли-небудь такі фрази, як “вчитель XXI століття” або “вчитель XIX століття.” Швидкий пошук Google запевняє мене, що немає таких словосполучень. Зміна “XX” на”XXI” приносить зовсім інші результати: школи XXI століття, освіта XXI століття, учитель XXI століття, навички XXI століття – все там! Я пошукала і в Twitter Hashtags і Amazon, але результати виявились такими ж самими – нічого про “вчителя XXI століття”, але дуже багато для ” XXI “: # teacher21, # 21stcenturyskills #21stCTeaching. Книг з назвами, що включають”XX...
0Розвиток навичок критичного мислення в дітей
Коли дітям надається шанс безпечно досліджувати навколишній світ, вони можуть щодня зустрічатися з багатьма можливостями вирішення проблем і розвитку власних незалежних суджень. Їхні проблеми, які можуть супроводжуватись фізичними випробуваннями, питаннями соціальних взаємин або розуміння суті речей, часом здаються нам незначними, але дітям вони надають величезні можливості практикувати навички критичного мислення. Наприклад: Восьмимісячний малюк заповз під стілець і не може зрозуміти, як виповзти назад. Перед ним постало питання: що робити. Дворічна дівчинка думає: «Вихователька поклала нам виделки, щоб ми наколювали шматочки курки, але я не можу збагнути, як це правильно робиться. Варто мені спробувати ще раз чи можна просто взяти курочку руками?». Чотирирічний хлопчик думає: «Я хочу, щоб вода залишалася в рові мого замку, який я побудував у пісочниці, але вона витікає з нього в пісок. Як зробити так, щоб вода не витікала?». Семирічна...Тематика: Критическое и творческое мышление0Три унікальні методи американських учителів, що привели учнів до небачених успіхів
Академічний розрив між учнями різних рас у США давно є предметом наукових досліджень та суспільних дискусій. Американські державні школи належать до окремих шкільних округів, і кожна дитина потрапляє до того навчального закладу, що закріплений за місцем її проживання. За даними Стенфордського центру аналізу освітньої політики, учні в шкільних округах з найбільшою концентрацією бідності мають середній бал на чотири рівні нижчий, ніж діти в найбагатших районах. Новий аналіз оцінок по всій країні підтверджує, наскільки велике значення мають соціально-економічні умови. І оскільки серед афро-американців та іспаномовних дітей вища частка походить із бідних сімей, то саме представники цих груп населення частіше запрограмовані на невдачі. Перед учителями шкіл у бідних районах постає нелегке завдання не просто дати школярам знання, а й умотивувати їх до навчання, переконати у можливості розірвати цикл бідності та досягти успіху. Наступні історії показують, що часто для цього...Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Независимо от тематики, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышлениеКвітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид разработки: Правила, Само и взаимообучение, Анализ ситуаций0
Тематика: Разрешение конфликтов, Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, СамоуважениеЧто такое "детский стресс"?
статья описывает явление детского стресса, его причины и симптомы.
2«Чем занимаются люди»
байка на целеполагание, мотивацию, коммуникацию, обучение, командную работу, влияние и взаимодействие, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Общение, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовТи і твої друзі на перерві
Вчити дітей виявляти турботливе ставлення до однокласників, малюків; організовувати дитячі ігри на перерві, добросовісно і відповідально виконувати доручення затійника.
0ПРО ПОЧУТТЯ ТА СПІВЧУТТЯ!
Мета тренінгу — вчити дітей толерантно (у безоцінній манері) висловлювати свої негативні почуття (невдоволення, образу).
0ТИ ОСОБЛИВИЙ!
Мета тренінгу — дати учням змогу розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення.
0