Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
Ох, уж эти экзамены...
советы для школьников.
1ДИВОВИЖНИЙ МОЗОК
Мета - розвиток уміння ефективно використовувати можливості свого мозку, правильно його живити.
0Сила доброти та єдності
Немає нічого кращого, ніж хороший колектив. Давай допомагати один одного!
1Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Добро завжди повертається
Добрі справи мають таку властивість повертатися...Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самовоспитание, Эмпатия, оказание помощи, ОбщениеІгри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыБрошура про посттравматичний стресовий розлад
В даній брошурі розкривається значення понять "травма", "посттравматичний розлад", та описано, що потрібно робити у випадках травматичної ситуації. Брошуру можна переглянути за...
0Синдром "Лягушки в кипятке"
Видео-притча о том, что нужно уметь принимать решения.
0