Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
ДИВОВИЖНИЙ МОЗОК
Мета - розвиток уміння ефективно використовувати можливості свого мозку, правильно його живити.
0Мультфильм «Каструлька Анатоля»
Трогательный мультфильм про нас, про наши особенности и недостатки, про любовь и возможность исцеления. Анатоль все время возит за собой кастрюльку на веревочке. Однажды эта кастрюлька свалилась на него, и он даже не понимает, почему это случилось, но с тех пор кастрюлька с ним: она везде застревает и мешает ему двигаться. Режиссёр: Эрик Моншо, Франция.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Эмпатия, оказание помощи, Анализ проблем и принятие решенийНаша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0Не перестарайтесь, досягаючись мети
Аналіз ситуації та вибір правильного вирішення - важливі навички, якими має володіти кожен. Невірно обрана стратегія поведінки може призвести до неочікуваних наслідків. Тому перш ніж щось робити, потрібно подумати та оцінити можливі наслідки таких дій. До вашої уваги наочний двохвилинний відеоролик про наслідки неправильно обраної стратегії.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, ЦелеполаганиеНісенітниця
гра для зняття напруги.
0СТРАТЕГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ознайомлення зі складовими стратегії самореалізації, методами самопізнання і життєвого самовизначення. Відпрацювання алгоритму вибору майбутньої професії. Тренінг навичок розбудови самооцінки, постановки і досягнення мети.
0Стрес шкідливий для серця - як куріння п'яти сигарет в день
Дослідники прирівняли негативний вплив стресу на здоров'я серця до паління 5-ти сигарет в день і підкреслили, що з віком ефект посилюється. Згідно з результатами нового дослідження, люди, які відчувають почуття тривоги і пригніченість, на 27% частіше страждають від серцевого нападу. Вчені з Медичного центру дослідників при Колумбійському університеті, на основі 6-ти попередніх досліджень, які були спрямовані на вивчення рівнів стресу, поділили добровольців на групи по високих і низьких показників стресостійкості, а потім спостерігали за ними протягом 14 років. В результаті вони з'ясували, що люди, які часто перебували в стресовому стані, на 27% більше схильні до серцевого нападу. Негативний вплив стресу на організм фахівці прирівняли до впливу, який чинять 5 сигарет, що викурюються в день. Крім цього стрес підвищує кров'яний тиск на 2.7 / 1.4 мм рт.ст., а рівень "поганого" холестерину на 2,8 ммоль, що перевищує рекомендовану норму більш ніж у 2...
0Стріли
Іноді світ зовсім не такий, яким здається.
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0