Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3Самооценка. В мире животных.
Мультфильм. Животные рассказывают о самооценке.
0САМОВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ
Ознайомлення учнів з чинниками, від яких залежить характер людини, ознаками доброго характеру. Тренінг навичок самооцінки, планування і досягнення мети.
0САМ СОБІ ВЧИТЕЛЬ
Ознайомлення зі стратегією ефективного навчання й підготовки до іспитів. Тренінг навичок планування часу.
0Рухлива гра"Злюка"
Гра розвиває витримку, є наочним прикладом виходу з агресіїВид разработки: Ролевые игры5
Тематика: Управление стрессом, Разрешение конфликтов, Дискриминация, НасилиеРуханка для дітей
Руханка для дітей молодшого шкільного віку.
0РОЛЬ КЛАССНОГО РУКОВОДИТЕЛЯ В СТАНОВЛЕНИИ КЛАССНОГО КОЛЛЕКТИВА И ЕГО ВЛИЯНИЕ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ КАЖДОГО УЧЕНИКА
Содержание презентации призвано помочь педагогам в анализе состояния проблемы влияния учителя на личность школьников, а также позволяет определить уровень развития классных коллективов.
0Розмова про розмову. Словничок чарівних слів.
Вчити дітей стисло, правильно висловлювати свою думку, уважно слухати і чути інших, не втручатися в розмову дорослих.
0Розіграш емоцій
Хороший спосіб ввести учасників в рольову гру та драматичну діяльність, який заснований на конкретних питаннях, які будуть потім опрацьовуватися.
1Розвиток навичок критичного мислення в дітей
Коли дітям надається шанс безпечно досліджувати навколишній світ, вони можуть щодня зустрічатися з багатьма можливостями вирішення проблем і розвитку власних незалежних суджень. Їхні проблеми, які можуть супроводжуватись фізичними випробуваннями, питаннями соціальних взаємин або розуміння суті речей, часом здаються нам незначними, але дітям вони надають величезні можливості практикувати навички критичного мислення. Наприклад: Восьмимісячний малюк заповз під стілець і не може зрозуміти, як виповзти назад. Перед ним постало питання: що робити. Дворічна дівчинка думає: «Вихователька поклала нам виделки, щоб ми наколювали шматочки курки, але я не можу збагнути, як це правильно робиться. Варто мені спробувати ще раз чи можна просто взяти курочку руками?». Чотирирічний хлопчик думає: «Я хочу, щоб вода залишалася в рові мого замку, який я побудував у пісочниці, але вона витікає з нього в пісок. Як зробити так, щоб вода не витікала?». Семирічна...Тематика: Критическое и творческое мышление0