Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
Проект
Якщо ви продовжуєте робити те, що робили завжди, отримаєте те ж, що завжди отримували. Якщо те, що ви робите, не працює, зробіть що-небудь інше!
0ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: ЧОМУ ВАЖЛИВО СТАВИТИ ПРАВИЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
Працюючи вчителькою четвертих класів у школі із проблемно-орієнтованим навчанням, я зрозуміла, наскільки важливо планувати. Планування – це цінне і корисне вміння. Я планую кожен день і кожен тиждень. Учитель без плану не зможе показати учням їхню мету або навчальні цілі. У особистісно-орієнтованому навчанні різниця між плануванням і гнучкістю дуже велика. Як і будь-який інший вчитель, я планую уроки відповідно до потреб своїх учнів і до того, як я збираюся оцінювати їхні знання та вміння. Різниця полягає у тому, як я пояснюю. Адже вчитель завжди повинен адаптуватися. Чому важливо ставити правильні запитання Можливо, ви скажете: як можна планувати урок, якщо його доводиться постійно перебудовувати на ходу. Я зрозуміла, що, якщо учні заводять урок у інший бік, ніж я планувала, то моє завдання – прокласти їм шлях туди, де наші інтереси збігаються. Якщо їхня цікавість веде їх у зовсім протилежний бік, то я, швидше за все, не перешкоджатиму. Але я також допоможу їм...
0ПРО ПОЧУТТЯ ТА СПІВЧУТТЯ!
Мета тренінгу — вчити дітей толерантно (у безоцінній манері) висловлювати свої негативні почуття (невдоволення, образу).
0Про почуття і співчуття
урок- тренінг
9Про лень
мультик о том, что нужно помогать.
0Про дружбу
ще одна серія мультфільму "Смешарики". Мультфільм про дружбу та взаємовиручку.
0Притча «Скільки важить сніжинка?»
Одного разу маленька синичка, сидячи на засніженій гілці дерева, запитала в дикого голуба: - Скажи мені, скільки важить одна сніжинка? - Майже нічого, - відповів він їй. - Тоді я хочу розповісти тобі дуже цікаву історію, - вела далі синичка. - Одного разу я сиділа на ялиновій гілці, й почався снігопад. Це ще не була завірюха, й легкі сніжинки спокійно лягали на дерева. Оскільки в мене не було інших занять, то я розпочала рахувати сніжинки, що опускалися на мою гілку. І ось впало 3.751.952 сніжинки. Коли ж легенько і тихенько впала 3.751.953-тя сніжинка, таке собі майже нічого, як ти з цього приводу висловився, – гілка зламалася… Після цього синичка злетіла, залишивши голуба у глибокій задумі. Скільки важать наші слова? Часом ті слова, які «не важать» нічого, наші вчинки, які ми робимо, непомітні для нас самих, лягають великою образою й болем на інших. І під таким тягарем може зламатися кожна людина. Насправді слова, з якими ми звертаємося...Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Уважение ко всем, Самовоспитание, Эмпатия, оказание помощиПритча «Наберись смелости - сделай попытку»
Видео-притча о важности веры в себя и собственные силы.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Целеполагание, Анализ проблем и принятие решенийПритча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Правила чесної гри та змагання
Розширити уявлення дітей про поняття "чесність", "справедливість". Вчити наводити приклади таких вчинків; аналізувати дії та вчинки інших, свої власні.
1