Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Критическое и творческое мышление
Квітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид разработки: Правила, Само и взаимообучение, Анализ ситуаций0
Тематика: Разрешение конфликтов, Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, СамоуважениеТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид разработки: Знакомство, Вопросы и ответы, Разминки0
Тематика: Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыДИВОВИЖНИЙ МОЗОК
Мета - розвиток уміння ефективно використовувати можливості свого мозку, правильно його живити.
0Ігри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыФразы с двойным смыслом. Как слышит нас ребенок?
Общаясь с детьми, мы не особо задумываемся, как они воспринимают обращенные к ним слова и фразы. Общаясь с детьми, мы не особо задумываемся, как они воспринимают обращенные к ним слова и фразы. Трудно представить, но наши слова и мысли обладают магической силой. Всего одна фраза может лишить жизнь смысла, убить надежду, а может придать уверенности, рассмешить, утешить, помочь обрести веру и любовь. В детстве фразы-программы легко усваиваются, так как у ребенка контроль сознания ниже, чем у взрослых. Любое неосторожное слово воспринимается детьми буквально. Родители, часто сами того не осознавая, сообщают ребенку фразы со скрытой установкой, которая не всегда идет им во благо. Конечно, происходит это неосознанно, мы стараемся помочь, но используем неправильные фразы. Сегодня мы рассмотрим часто употребляемые фразы и определим, как их слышит ребенок. Опасность «НЕ ХОДИ ПО ЛУЖАМ, ПРОСТУДИШЬСЯ», «ТАМ СОБАКА – УКУСИТ»,...
1Як тренувати свою пам'ять?
Міняємо “право” на “ліво”: лікарі радять частіше задіювати ліву руку замість правої – а навіщо? Напевно, кожен з нас час від часу помічав, що пам’ять з часом погіршується. Між тим, так відбувається не тому, що пам’ять “псується”. Просто у школі змушували вчити вірші, іноземні слова, багато читати — а це й сприяло гарній пам’яті. Так, американські нейрофізіологи з університету Стенфорда склали список порад для розвитку пам’яті. Зокрема, вони радять складати у голові (а не на папері) список справ на день чи тиждень, читати не менше однієї книги на тиждень та вчити напам’ять хоча б один вірш на тиждень, після перегляду фільму подумки прокрутити його, дотримуючись хронологічного порядку тощо. — Чи справді таким чином можна покращити пам’ять? Це ж не м’яз, який можна тренувати… — Пам’ять — це один з видів вищих психічних функцій, який має на...
0Що у мене добре виходить, а що - ні
Ця активність допомагає учням самовизначитися та визначити свої сильні і слабкі сторони. Вправа на встановлення дружніх стосунків у групі.Вид разработки: Разминки, Информационные сообщения, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, Отношения, ОбщениеЯк допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
0Три поради, як зробити українські школи сучасними та креативними
Ставте перед учнями завдання, відповіді на яке немає у кінці підручника. Давайте право на помилку. Оцінюйте не «правильність» відповіді, а хід думок і отриманий зворотній зв’язок. Креативний вчитель викликає значно більшу прихильність до себе, ніж традиційний. Але для чого в освіті креативний підхід, і чи потрібен він взагалі? Адже є й прихильники старорежимного методу, заснованого на суворій дисципліні, повторенні та контролі засвоєного. Звідки, власне, такий пієтет до традиції? Якщо відкинути просту звичку («Ми завжди так робили»), то стає зрозуміло, що в основі кожної традиції або ж міфологеми лежить уявлення про божественне походження тих чи інших речей та навіть інститутів — від колеса до сім’ї, влади і законів. Тож усе, що вимагається від нащадків, відтворювати їх якомога ближче до оригіналу. Ну а відступників чекає божа кара. Прикладом життя в очікуванні божої кари є історія Європи між падінням Риму та будівництвом готичних...
0