Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Критическое и творческое мышление
Комплекс игр и упражнений, направленных на формирование межполушарных взаимодействий.
Для оптимального обучения нам необходимы оба полушария, работающие вместе в равной степени и сформированность межполушарного взаимодействия. Наш мозг состоит из двух различных полушарий, связанных в центре узлом нервных окончаний, который называется мозолистым телом. Каждое полушарие развивает и обрабатывает информацию специфическим образом. Возьмем простой пример, логическое полушарие (обычно с левой стороны) имеет дело с деталями, частями, обработкой языка и линейным анализом. В противоположность этому (обычно правое) имеет дело с образами, ритмом, эмоциями и интуицией и обрабатывает информацию целиком или глобально. Мозолистое тело между полушариями действует как сверхбыстрый путь, позволяющий быстро воздействовать на оба: линейное детальное в левом полушарии и общий образ - в правом полушарии. Когда существует хорошая связь между двумя половинами, в результате появляется единое мышление. Чем больше активизируются оба полушария для использования, тем больше связей формируется...
05 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид разработки: Статьи, Видеоматериалы0
Тематика: Целеполагание, Самообучение, Критическое и творческое мышлениеОптичні ілюзії
Вправа на розвиток креативного мислення та його гнучкість. Сконцентровує увагу учнів.Вид разработки: Релаксация, Дискуссии, Анализ ситуаций0
Тематика: Общение, Критическое и творческое мышлениеКвітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид разработки: Правила, Само и взаимообучение, Анализ ситуаций0
Тематика: Разрешение конфликтов, Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, СамоуважениеЩо у мене добре виходить, а що - ні
Ця активність допомагає учням самовизначитися та визначити свої сильні і слабкі сторони. Вправа на встановлення дружніх стосунків у групі.Вид разработки: Разминки, Информационные сообщения, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, Отношения, ОбщениеПоклик дикої природи
Вправа для активізації дітей, для зняття напруги; допомагає розвинути увагу та спостережливість.Вид разработки: Разминки, Ролевые игры, Работа в группах0
Тематика: Построение команды, Критическое и творческое мышление, ОбщениеМоя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид разработки: Знакомство, Ролевые игры, Разминки0
Тематика: Общение, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид разработки: Знакомство, Вопросы и ответы, Разминки0
Тематика: Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыПеремішані слова
Вправа полягає у складанні слів з літер. Дане завдання активізує розумову діяльність учнів.Вид разработки: Вопросы и ответы, Само и взаимообучение0
Тематика: Общение, Критическое и творческое мышление, Построение командыПо три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство1
Тематика: Построение команды, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, Общение