Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самообучение
ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ
Мета цього тренінгу — пояснити дітям необхідність планування часу, навчити їх складати розпорядок дня з урахуванням усіх важливих елементів здорового способу життя.
0ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Мета уроку — навчити учнів раціонально використовувати час при підготовці домашніх завдань, формувати навички оптимального облаштування робочого місця, вибору та наповнення портфеля.
0ЯК СТАТИ ВІДМІННИКОМ
Метою цього тренінгу є ознайомлення учнів з основними типами сприйняття інформації; методами, які полегшують запам'ятовування (мнемонічними прийомами) і способами зниження емоційного напруження напередодні контрольних тестів.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ ВЧИСЬ ВЧИТИСЯ
Мета цього тренінгу — озброїти дітей аргументами на користь старанного навчання, тренувати життєві навички протидії соціальному тиску.
0УМІННЯ ВЧИТИСЯ
Тренінг навичок ефективного запам’ятовування, концентрації уваги, підготовки до іспитів.
0СТРАТЕГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ознайомлення зі складовими стратегії самореалізації, методами самопізнання і життєвого самовизначення. Відпрацювання алгоритму вибору майбутньої професії. Тренінг навичок розбудови самооцінки, постановки і досягнення мети.
0ЕМОЦІЙНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ
Ознайомлення з поняттям «емоційна саморегуляція», базовими емоціями, загальною стратегією і прийомами самоконтролю.
0САМ СОБІ ВЧИТЕЛЬ
Ознайомлення зі стратегією ефективного навчання й підготовки до іспитів. Тренінг навичок планування часу.
0KNC Consulting
Щоб зрозуміти, потрібна сміливість. Але щоб визнати, що не розумієш, потрібно набагато більше сміливості.
0Запалити весь світ
Ця історія показує, що кращі якості людей - здатність бути лідером, працювати в команді, мотивація і готовність приймати повноваження - виявляються тоді, коли вони найбільше потрібні, тобто під час кризи. .Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Самообучение, Критическое и творческое мышление, Анализ проблем и принятие решений