Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самообучение
Наша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
Скрайбінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти про складне, цікаво пояснити певний матеріал. Даний метод отримав назву скрайбінг — процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається прямо під час передачі інформації. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко пояснювати складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів та щоденників....
05 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид разработки: Статьи, Видеоматериалы0
Тематика: Целеполагание, Самообучение, Критическое и творческое мышлениеЯк вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках
Реформа школи та освіти загалом, потребує і нових інструментів для досягнення поставлених цілей. Пропоную декілька порад, як вчителю в школі, викладачу у вищому навчальному закладі з користю використовувати соцмережі на уроках та парах. 1. Визначення терміну. «Twitter» Багато дисциплін передбачають для свого опанування запам’ятовування безлічі визначень, назв об’єктів, предметів, видів і т.п.. Використовуючи Twitter, який дозволяє робити твіти обсягом у до 140 знаків, можна урізноманітнити перевірку таких, для більшості учнів та студентів не цікавих, елементів навчання. І навчити бути лаконічним та точним. Адже вкластись у 140 знаків не легка справа. Але вона позитивно впливає на атмосферу в навчальній групі і дає простір для творчості. 2. Вгадай хто на фото. «Facebook», «Twitter», «Instagram», «Viber» та інші месенджери. Таке завдання часто зустрічається і в рамках ЗНО, коли...Тематика: Самообучение0Битва за виконання домашніх завдань
Якщо ви не знаєте, як примусити свою дитину виконувати домашнє завдання, ми пропонуємо вам ознайомитися з наступними порадами, які допоможуть вам вирішити це важливе й нелегке питання. Найскладніший період виховання настає тоді, коли діти йдуть у школу. Малюки залежать від батьків і потребують їхньої турботи, починаючи з моменту ранкового пробудження й закінчуючи укладанням спати. Крім того, самі батьки відчувають відповідальність за виховання своїх дітей. Однак згодом усе частіше ця відповідальність перетворюється на тривале «годування з ложечки». Зрештою, батьки самі виконують усе те, що діти повинні зробити самостійно. У такому випадку діти, як правило, стають ледачими та припиняють виконувати будь-яку роботу, навіть свої домашні завдання. Оскільки діти відмовляються робити домашні завдання, батьки можуть запропонувати їм зробити роботу за них, і незабаром це стає поганою звичкою. Тому батькам надзвичайно необхідно вміти сказати дітям «ні»,...
0ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: ЧОМУ ВАЖЛИВО СТАВИТИ ПРАВИЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
Працюючи вчителькою четвертих класів у школі із проблемно-орієнтованим навчанням, я зрозуміла, наскільки важливо планувати. Планування – це цінне і корисне вміння. Я планую кожен день і кожен тиждень. Учитель без плану не зможе показати учням їхню мету або навчальні цілі. У особистісно-орієнтованому навчанні різниця між плануванням і гнучкістю дуже велика. Як і будь-який інший вчитель, я планую уроки відповідно до потреб своїх учнів і до того, як я збираюся оцінювати їхні знання та вміння. Різниця полягає у тому, як я пояснюю. Адже вчитель завжди повинен адаптуватися. Чому важливо ставити правильні запитання Можливо, ви скажете: як можна планувати урок, якщо його доводиться постійно перебудовувати на ходу. Я зрозуміла, що, якщо учні заводять урок у інший бік, ніж я планувала, то моє завдання – прокласти їм шлях туди, де наші інтереси збігаються. Якщо їхня цікавість веде їх у зовсім протилежний бік, то я, швидше за все, не перешкоджатиму. Але я також допоможу їм...
0Таксономия Блума
Вы никогда не задумывались, какие цели и конкретные задачи ставит перед собой педагог перед тем, как войти в класс? Как они связаны между собой? И как проверить, достигаются ли поставленные цели? Этими вопросами задался в 50-х годах XX века профессор педагогики Чикагского Университета Бенджамин Блум. Пытаясь привести к единой системе набор разрозненных целей и задач, мистер Блум создал теорию, которая вот уже шестой десяток вызывает бурные споры и обсуждения. В своем фундаментальном труде «Таксономия Oбразовательных Целей: Сфера познания» Блум попытался сконструировать иерархию образовательных целей, охватывающих когнитивную область, которая шаг за шагом описывала бы уровни человеческого мышления и вытекающие отсюда задачи обучения. С точки зрения Блума, цели обучения напрямую зависят от иерархии мыслительных процессов, таких как запоминание (remembering), понимание (understanding), применение (applying), анализ (analizing), синтез...
014 образовательных концепций, о которых должен знать каждый педагог
Итак, вы встречаете так много технических терминов, что вам становится сложно провести точные границы между ними? Мы разделяем ваше замешательство и считаем необходимым предложить перечень основных и наиболее популярных образовательных концепций, связанных с информационными технологиями. Приведенный ниже список – это простая попытка помочь вам составить более полную картину того, что представляют собой эти понятия, проводя между ними достаточно четкую границу. 1. Адаптивное обучение Это образовательный метод, при котором используется в качестве интерактивного обучающего устройства компьютер. Компьютер приспосабливает представление учебного материала под нужды студента, чаще всего это происходит в форме ответов на вопросы и задания. Смысл такого обучения состоит в том, чтобы при помощи компьютера объединить интерактивные возможности студента и наставничество преподавателя, с которым может общаться студент. Технология включает аспекты, полученные из...
0Інтегроване навчання як освітній пазл
Одним з основних питань, яке домінує в освітніх колах 21-го століття є “за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?”. Девід Вільямсон Шафер (David Williamson Shaffer), американський вчений Центру дослідження навчання Університету Вісконсин-Медісон (University of Wisconsin–Madison), говорить про те, що ми більше не живемо в промисловій економіці, сьогодні маємо економіку знань, тому повинні думати про освіту принципово в інший спосіб. Саме міждисциплінарне навчання лежить в основі нових підходів до освіти, хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Ральф Тайлер (Ralph Tyler), основна фігура американської освіти в ХХ столітті, описав інтеграцію предметних областей як “горизонтальні відносини навчальних програм”, і він вважав такі зв’язки важливими для навчання. Його твердження ґрунтувалися на результатах дослідницької роботи над знаковою восьмирічною...
0