Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самообучение
Стилі навчання
Процес навчання складний, оскільки у кожного є свій унікальний стиль і підхід до сприйняття інформації. Не зважаючи на це, цілком можливо віднести себе до одного з семи стилів навчання: 1. Візуальний. Підходить тим, хто воліє використовувати в процесі навчання картинки, зображення, кольори і діаграми зв'язків. 2. Кінестетичний (вчися діючи). До цього стилю належать люди, які вчаться, діючи - малюють схеми, використовують навколишні об'єкти або беруть участь у рольових іграх. 3. Аудіальний. Цей тип включає людей, які використовують ритм, музику, слухають записи, складають віршики для кращого засвоєння інформації. 4. Вербальний. Люди, які відносяться до цього стилю навчання, використовують словесні прийоми у письмовому та усному мовленні, наприклад, роблять конспекти або проговорюють інформацію вголос. 5. Логічний. Сюди можна віднести тих, хто воліє використовувати логічні прийоми для з'ясування інформації. Такі люди добре розуміють, навіщо їм потрібна та чи...
0Тайм-менеджмент для педагогів
Що казати як ви і самі все знаєте – робочий день педагога – це педради, зошити і конспекти, батьківські збори, і це поза, власне, навчальним процесом, а ще потрібно встигнути приділити час кожній дитині. І ось ви знову йдете додому із “домашнім завданням”, готуєтеся весь вечір на завтра, а ваші рідні розуміють, що читання книжки доведеться відкласти і на вечерю буде те, що й учора. Знайома картина? Насправді вихід є. Це тайм-менеджмент! Існують основні правила тайм-менеджменту, які і покликані допомогти навчитись управляти часом. 1. Плануйте робочий час. Вам знову хочеться додати 25-ту годину? Насправді, часу в добі завжди досить, питання в умінні його використовувати. Ви хоче витратити час на одне, а в результаті робите щось абсолютно інше. Встановіть режим роботи і дотримуйтеся його. Ваше тіло і розум самі адаптуються, бо не дарма кажуть «звичка – друга натура». Планувати можна і потрібно все, що ви робите впродовж дня....
0Таксономия Блума
Вы никогда не задумывались, какие цели и конкретные задачи ставит перед собой педагог перед тем, как войти в класс? Как они связаны между собой? И как проверить, достигаются ли поставленные цели? Этими вопросами задался в 50-х годах XX века профессор педагогики Чикагского Университета Бенджамин Блум. Пытаясь привести к единой системе набор разрозненных целей и задач, мистер Блум создал теорию, которая вот уже шестой десяток вызывает бурные споры и обсуждения. В своем фундаментальном труде «Таксономия Oбразовательных Целей: Сфера познания» Блум попытался сконструировать иерархию образовательных целей, охватывающих когнитивную область, которая шаг за шагом описывала бы уровни человеческого мышления и вытекающие отсюда задачи обучения. С точки зрения Блума, цели обучения напрямую зависят от иерархии мыслительных процессов, таких как запоминание (remembering), понимание (understanding), применение (applying), анализ (analizing), синтез...
0Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви.
ознайомлювати учнів із творчими здібностями, які може мати людина, впливом творчості на здоров'я; розвивати фантазію та уяву, уміння створювати казки; виховувати почуття прекрасного.
0Тіло і душа
Іноді незнання перетворюється на благо!
0УМІННЯ ВЧИТИСЯ
Тренінг навичок ефективного запам’ятовування, концентрації уваги, підготовки до іспитів.
0Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовиховання.
даний урок розкриває важливість самопізнання та самовиховання у становленні особистості; ознайомлює із методиками самвиховання.
0Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Шість слуг
Іноді потрібно припинити задавати питання і почати слухати відповіді!
0Школа біології
Проста та наглядна презентація про анатомію головного мозку, та деякі фізіологічні процеси.Тематика: Самообучение1