Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самовоспитание
СТРАТЕГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ознайомлення зі складовими стратегії самореалізації, методами самопізнання і життєвого самовизначення. Відпрацювання алгоритму вибору майбутньої професії. Тренінг навичок розбудови самооцінки, постановки і досягнення мети.
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0"Величайший успех приходит благодаря возможности ошибаться"
Марк Цукерберг выступил перед выпускниками Гарварда и зарядил своей речью весь мир. Здесь собрано 5 самых интересных фрагментов из его выступления.
0"Кому Ви, а кому ти?"
Вчити дітей виявляти шанобливе ставлення до батьків, вчителів, рідних, оточуючих.
0"Комунікація ... Про що це?"
Ця історія ілюструє небезпеку припущень: по-перше, про самі комунікації, а по-друге, про те, що наша "карта реальності" така ж, як і в іншої людини.
0"Скільки це коштує..."
Вчити цінувати працю, плоди праці інших. Уміти аналізувати й обґрунтовувати свої дії, дії інших, передбачати їх наслідки.
0"Хто Я?"
Дати дітям уявленням про свої життєві ролі. Вчити визначати обов'язки, які кожен учень має виконувати в школі, сім'ї, суспільстві.
0"Як ти до людей, так і люди до тебе"
Закріпити знання основних правил ввічливості, “золотого правила ввічливості”. Закріплювати вміння застосовувати його на практиці.
010 ошибок в воспитании детей от Я. Корчака..
Я́нуш Ко́рчак — польский врач, педагог, писатель, публицист, общественный деятель, офицер польской армии. Погиб в немецком лагере смерти. Педагог-новатор, автор трудов по теории и практике воспитания. Начинатель деятельности в защиту прав ребенка и полного равноправия детей. Как директор приюта создал, в частности, детский товарищеский суд, где дети сами рассматривали дела, которые сами подавали, а также могли подавать в этот суд на своих воспитателей. «Замечательный человек, имевший отвагу доверять детям и молодежи, которыми занимался, настолько, чтобы передать в их руки вопрос дисциплины и доверить отдельным детям сложные задачи, связанные с очень большой ответственностью», - сказал о Корчаке известный швейцарский психолог Жан Пиаже, посетив Дом сирот, созданный Корчаком. Все родители воспитывают детей в меру своего умения и понимания жизни и редко задумываются о том, почему в...
0