Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Самовоспитание
"Хто Я?"
Дати дітям уявленням про свої життєві ролі. Вчити визначати обов'язки, які кожен учень має виконувати в школі, сім'ї, суспільстві.
0Яким має бути добро? Що означає бути добрим?
Розкрити основне значення понять "Добро" і "Зло". Вчити наводити приклади їх проявів у житті; робити висновок про цінність Добра в житті людини.
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0Гість - радість у домі. Слова вітання, побажання
Дати учням уявлення про правила поведінки вдома, у гостях; вчити культурно поводити себе у гостях; дотримуватись правил гостинності.
0Вчимося жити й працювати разом
Вчити дітей розуміти сутність поняття „дружба", „справжня дружба", „справедливість", „чесність", наводити приклади, робити оцінні судження.
0У Країні Добрих і Ввічливих Людей
Узагальнити знання учнів про дотримання правил ввічливої поведінки вдома, у школі, в громадських місцях. Вчити виявляти шану, піклування про старших, рідних, молодших, слабких тощо.
0Проект
Якщо ви продовжуєте робити те, що робили завжди, отримаєте те ж, що завжди отримували. Якщо те, що ви робите, не працює, зробіть що-небудь інше!
0Молитва лідера
Всі бувають невпевнені в собі.
0Мама і точильник ножів
Ця історія демонструє потенційну небезпеку припущень: по-перше, коли нам здається, що ми знаємо, що людина скаже або збирається сказати, і, по-друге, коли ми судимо про характер і професію людини за її зовнішностю. Зовнішність може бути оманлива!
0"Комунікація ... Про що це?"
Ця історія ілюструє небезпеку припущень: по-перше, про самі комунікації, а по-друге, про те, що наша "карта реальності" така ж, як і в іншої людини.
0