Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Целеполагание
«Мартышка и очки»
байка на целеполагание, обучение, установки и стереотипы, способность увидеть вещи с другой стороны.
0«Лотерейный билет»
байка на целеполагание, мотивацию, обучение, переговоры, разрешение проблемы.
0«Лисица и виноград»
байка на целеполагание, мотивацию, принятие решения, конформизм, разрешение проблемы.
0«Коль на себя оборотиться»
байка на целеполагание, мотивацию, принятие решения, коммуникацию, обучение, влияние и взаимодействие, понимание различного мировоззрения людей, разрешение проблемы, уверенность в себе, уверенное поведение.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Анализ проблем и принятие решений, Общение, Уважение ко всем, Самоуважение, Решение проблем и конфликтов«Индийский ад»
байка на целеполагание, принятие решения, обучение, конформизм, установки и стереотипы, понимание различного мировоззрения людей.
0«Идеальное качество»
байка на целеполагание, принятие решения, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, разрешение проблемы.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Анализ проблем и принятие решений, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтов«Дорога ложка к обеду»
байка на целеполагание, мотивацию, принятие решения, коммуникацию, установки и стереотипы, влияние и взаимодействие, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей, разрешение проблемы.
0«Да здравствует свет!»
байка на целеполагание, мотивацию, принятие решения, разрешение проблемы.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Целеполагание, Критическое и творческое мышление, Анализ проблем и принятие решений«Гвоздь и подкова»
байка на целеполагание, принятие решения, обучение, командная работа, переговоры, разрешение проблемы, изменения в организации.
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0