Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Целеполагание
Дитячі мрії повинні збуватися
Добрий мультфільм про стосунки між бітьками та дітьми. Хороші батьки будуть піклуватися про дітей і намагатися зробити так, щоб їх мрії збувалися.
0Пісочник
Позитивний мультфільм про сміливе і винахідливе пташеня. Природна цікавість та допитливість, а також підтримка батьків та друзів - чудові помічники у досягненні цілей.
0Как правильно организовать рабочий день школьника
То, как организован день школьника, обычно определяет очень многое — от его успеваемости до самочувствия. Как всё успевать и не переутомляться, как соблюсти баланс между тем, что нужно, и тем, что хочется, — эти вопросы стоят не только перед взрослыми людьми, но и перед детьми, начиная с младших классов. Разрешить их поможет тайм-менеджмент. Какие принципы необходимо применять, чтобы организовать рабочий день школьника, «Мелу» рассказали создатели курса «Тайм-менеджмент» на «Универсариуме». Соблюдайте баланс Приступая к организации дня школьника, важно помнить о колесе жизненного баланса. В течение дня необходимо уделять время не только учебе в школе и приготовлению уроков, но и другим сферам жизни. Секрет хорошей успеваемости — в равномерном развитии творческой и аналитической стороны личности, а секрет хорошего самочувствия — в сбалансированности разных жизненных сфер. Сядьте вместе с ребенком и определите...
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0Сила слов (The power of words)
Короткое видео о жизни гениального Томаса Эдисона и его героической мамы. Эта история показывает нам, какая сила заключена в наших словах.
0Розвиваємо у дітей оптимізм і мотивацію
Поради батькам про те, як підтримати природну допитливість дитини, що допомагає навчатися. У цій статті йдеться про оптимізм і мотивацію, властиві кожній людині від народження, тобто про ті якості, які допомагають дітям учитися й розвиватися, і про те, як батьки можуть виховувати й розвивати їх у своїх синів і доньок. У вас коли-небудь виникало питання, на якій підставі: Однорічний малюк вірить у те, що коли він буде продовжувати видавати звуки, батьки врешті-решт зрозуміють, що саме він намагається їм повідомити? Трирічна дитина вважає, що коли вона буде продовжувати писати каракулі, коли-небудь люди зрозуміють, що саме вона хоче написати? Чотирирічна дитина знає, що коли вона буде довго розглядати слова на сторінці, то одного дня навчиться читати? Така поведінка пояснюється поняттям «інстинктивного оптимізму», одним з двох ранніх найважливіших чинників, що сприяють успішному навчанню дитини. Зі своїм вродженим оптимізмом малюк здатний зберігати...
0У погоні за щастям
короткий мотиваційний уривок із фільму.
0Истории успеха: Из грузчика в миллионеры
Успех - это не удача, а тяжелый ежедневный труд.
0Корисні підказки. Позбудься зайвого
Як налаштуватися на виконання важкого завдання.
010 правил А. Эйнштейна
Человек, который никогда не ошибался, никогда не пробовал сделать что-нибудь новое....
0