Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
Методика 4-7-8
Это началось за неделю до свадьбы моего лучшего друга. Моя нервозность достигла эпического уровня. Я никак не могла заснуть. Больше всего меня волновала моя поздравительная речь. Моя стеснительность и ужас предстоящего не давали мне спать три дня подряд. Когда я встретила рассвет, будучи не в состоянии сомкнуть глаза, в третий раз подряд, мать невесты посоветовала мне попробовать одну методику. По ее словам, она спасала ее уже не первое десятилетие. Я поверила. Ведь совет мне давала женщина, которая имеет лицензию на проведение оздоровительных практик. Она изучает медитацию, стресс, дыхательные практики уже много лет. И ее совет изменил мою жизнь. Проще всего запомнить этот метод, назвав его "4-7-8". В общем, вам нужно просто растянуть свой вдох через нос на четыре(4) секунды. Затем нам 7секунд следует задержать дыхание. Наконец, вам нужно выдохнуть через рот, растянув это дело на 8 секунд. Вот так все просто. Это дыхательное упражнение замедляет наш...
3Развенчание музы: 5 мифов о творчестве
Сегодня творческие способности становятся редким товаром, на котором можно заработать. Но действительно ли творческая карьера доступна лишь отдельным одарённым людям? Вовсе нет. Многие представления о неуловимой творческой музе ошибочны. В журнале General Music Journal в 1815 году было опубликовано письмо, в котором Моцарт описывает свой творческий процесс как мгновенный: никакой борьбы или творческого кризиса. Просто приходит муза — и все готово! А на самом деле письмо — фальсификация. Так же как и многие другие мифы о творчестве, мистический метод, описанный в письме, лишь подчеркивает ошибочность нашего представления о творчестве, будто это некая магическая способность, доступная одним и недоступная другим людям. Мы создали для себя совершенно неправильный образ творчества. Вот несколько мифов, в которые многие из нас все еще верят: 1. Творческие способности — это то, с чем вы рождаетесь Как часто вы слышали, что творческие способности —...
1Факты о МакДональдз
Особенности маркетинга.
5НАСИЛЬСТВО. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ВИДИ НАСИЛЬСТВА
ознайомити з термінологією насильства, сформувати уявлення про різноманітність проявів насильства; розвивати навички аналізу та порівняння; виховувати увагу до думки іншої людини, вміння приймати рішення.
6ДУХОВНІ ЦІННОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Заняття для розвитку духовності із застосуванням технік арт-терапії.
1Будь милосердним
розкрити поняття «милосердя», «співчуття»; наводити приклади милосердя у вчинках; формувати в учнів уявлення про унікальність та особливість кожної людини; формувати власне ставлення до прояву милосердя; виховувати бажання бути милосердною людиною, займатися благодійністю.
1Повага до себе та інших
Вчити учнів бути толерантними; сформувати уявлення про важливість поваги до почуттів інших людей; викликати бажання безкорисливої допомоги людям, які її потребують:старшим, слабким, хворим, немічним, розвивати вміння протидіяти виявам неповаги у середовищі однолітків; виховувати чуйність, милосердя, терпимість, доброзичливість, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.
1ЩО ТАКЕ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ПРО ТОЛЕРАНТНІСТЬ (УРОК 12)
розкривати суть етичних понять: толерантність, нетерпимість, повага; формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; створити умови для формування терпимості до відмінностей між людьми (індивідуальних, відмінностей за статтю, віком, соціальним станом, національністю, расою, світоглядом).
1Способи релаксації. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
ознайомити учнів із поняттям «релаксація», із вправами для релаксації; вчити створювати колаж на задану тему, творчо мислити, виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
2Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1