Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Психологическое благополучие
Как распознать советы о здоровье, которым ни за что нельзя верить
1. Проверяйте источник Если тема потенциально «хитовая», о которой будут говорить все, то даже СМИ с хорошей репутацией могут опубликовать непроверенные данные, чтобы не отстать от коллег и не потерять аудиторию. И все же откровенную чушь, тем более опасную для здоровья, они распространять не станут. Кстати, обратите внимание, что ненадежные сайты с «чудодейственными» рецептами здоровья и долголетия часто имеют завлекательные названия: Health Eternally («здоровье навечно») Real Farmacy («настоящая аптека») News Rescue («спасающие новости») Natural News («правильные новости») и т.п. 2. Спросите себя: правдоподобна ли информация? Если это «слишком хорошо, чтобы быть правдой», то чаще всего перед вами передергивание фактов или откровенная ложь. 3. Не покупайтесь на «секреты, которые скрывают врачи» Нередко фейки пытаются выдать за правду, заявляя, что якобы узнали...
0EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
0Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках
Реформа школи та освіти загалом, потребує і нових інструментів для досягнення поставлених цілей. Пропоную декілька порад, як вчителю в школі, викладачу у вищому навчальному закладі з користю використовувати соцмережі на уроках та парах. 1. Визначення терміну. «Twitter» Багато дисциплін передбачають для свого опанування запам’ятовування безлічі визначень, назв об’єктів, предметів, видів і т.п.. Використовуючи Twitter, який дозволяє робити твіти обсягом у до 140 знаків, можна урізноманітнити перевірку таких, для більшості учнів та студентів не цікавих, елементів навчання. І навчити бути лаконічним та точним. Адже вкластись у 140 знаків не легка справа. Але вона позитивно впливає на атмосферу в навчальній групі і дає простір для творчості. 2. Вгадай хто на фото. «Facebook», «Twitter», «Instagram», «Viber» та інші месенджери. Таке завдання часто зустрічається і в рамках ЗНО, коли...Тематика: Самообучение0Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я
Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я. Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я. Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень. Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані. На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на...
0Философская сказка про обиду
Вот как стоит учить и детей и себя не обижаться: Обида, маленькая зверушка, с виду совсем безобидна. При правильном обращении никакого вреда не приносит. Если не пытаться её одомашнить, обида прекрасно живёт на воле и никого не трогает. Но все попытки завладеть ею заканчиваются плачевно… Зверёк этот маленький и юркий, может случайно попасть в тело любого человека. Человек это сразу чувствует. Ему становится обидно. Зверёк начинает кричать человеку: «Я нечаянно попался! Выпусти меня! Мне здесь темно и страшно! Отпусти!» Но человеки давно разучились понимать язык животных. Есть такие, которые сразу отпускают обиду, пока она маленькая – это лучший способ распрощаться с ней. Но есть такие, которые ни за что не хотят её отпускать. Они сразу называют её своею и носятся с ней, как с писаной торбой. Постоянно думают о ней, заботятся… А ей всё равно не нравится в человеке. Она крутится, ищет выход, но так как у нее зрение плохое, сама...
1Оповідання про Петрика (розвиток емпатії)
Завдання учням: прочитати оповідання, порахувати кількість образливих тверджень та написати замість них доброзичливі або ж написати слова підтримки Петрику для кожної ситуації. Також можна запропонувати написати позитивне завершення оповідання.Вид разработки: Анализ ситуаций, Метафоры1
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Решение проблем и конфликтовРелаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...Вид разработки: Релаксация0
Тематика: Управление стрессом, Методы самоконтроля, Независимо от тематикиПритча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Тамара
Мультфільм про дівчинку, яка любить танцювати. Але не так все просто, як здається. Підійде для уроків присвячених толерантності до людей з особливими потребами.
012 трюков, которые помогут детям стать самостоятельнее
Самостоятельные дети — мечта каждого родителя. Встал утром, почистил зубы, оделся, не перепутав левый и правый ботинки, — и все сам, сам. Это ли не счастье? Редакция AdMe.ru собрала отличные лайфхаки, которые призваны научить детей быть более самостоятельными, и все ждала случая их проверить. И вот на днях нам удалось зазвать в гости одного симпатичного мальчика. Мы не отпускали его, пока все-все на нем не перепробовали и не убедились, что трюки работают. К слову, все расстались ужасно довольными — мороженка и мыльные пузыри сделали свое дело. Не проливать мыльные пузыри С проблемой серийного проливания мыльных пузырей сталкивался, наверное, любой родитель. Ну правда, невозможно азартно бегать за пузырями и держать в другой руке баночку с мыльной жидкостью. Как правило, уже через минуту на полу...
0