Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Социальное благополучие
Освітній проект #НеБийДитину. Буклет на підтримку батькам
На основі інфографіки #НеБийДитину створено буклет з короткими підказками батькам, для безкоштовного розповсюдження. Отримати безкоштовну онлайн-версію буклету для друку можна за цим посиланням: БУКЛЕТ #НеБийДитину в хорошій якості для друку.
1Родители хотят, чтобы мир знал, что произошло
Через несколько недель Даниель Йозеф Фитцпатрик отметил бы свой четырнадцатый день рождения. Его семнадцатилетняя сестра обнаружила Даниеля 11 августа. Он повесился на собственном ремне. Несчастные родители мальчика, Маурин и Даниель старший, с трудом переживают страшную потерю. Но они сразу решили, что мир должен знать правду о смерти их сына. Даниель стал жертвой буллинга – одноклассники постоянно издевались над ним, пока не довели до полного отчаяния. Мальчик написал письмо, в котором объяснил, почему больше не хочет жить. Он подробно рассказал, как его школьные товарищи, шестиклассники из местной католической школы, ополчились против него: …Энтони постоянно срывался на мне. Вместе с Джоном, Марко и Хосе он постоянно издевался надо мной. И однажды я не выдержал и подрался с Энтони, тогда они все остановились. Кроме Джона, он был очень зол. Тогда я дрался с Джоном, он сломал мне мизинец. Денни, так мальчика называли в школе, стал жертвой хулиганов из-за своей...
1Протидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Тренінг у першому класі "Почуття та емоції"
Тема тренінгу: Почуття та емоції людини Мета тренінгу: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
0Чи обмежуємо ми дівчат?
Кожна дівчинка або жінка чула колись таку фразу "ти ж дівчина, а тому маєш поводитись так, як від тебе очікує суспільство". Про кожне таке "не можна" або "ти маєш" дівчата розповіли Hromadske.tv.Cherkasy в соціальному ролику.
0Гра "Павучок"
Гра прекрасно розвиває партнерські стосунки. Вирізаєте круг, робите по колу отвори, все залежить для скількох осіб гра, всередині отвір під товстий маркер.Натягуєте шнури в колі людей. В центрі стіл з прикріпленим папером.Домовляєтесь, що чи кого разом малюватимете. Легко опускаєте маркер і керуєте ним. Треба вчитись спокійно і грамотно домовлятись, хто і куди веде. Презентуєте роботу, дякуєте за співпрацю. Обговорюєте процес, можливо, чому не вийшло. Домовлялись діяти.
1Ведмедик і той, що живе в річці
Всі знають мультфільм про Крихітку Єнота. А цей український мультик про Ведмедика боїться свого відображення в річці. Дізнайтесь, як вдалося йому перейти на інший берег річки.
0Безпечний Інтернет
Мета тренінгу: ознайомити дітей з правилами спілкування в Інтернеті, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Розвивати вміння спілкуватись в соціальних мережах та чатах. Провести психологічні вправи з метою виховання культури спілкування. Визначити правила безпечного використання Інтернету. Перевірити якість засвоєння отриманих знань. Детальніше.....
0Гра "Кулачок"
Мета: якщо дитина знаходиться в гострому агресивному стані, може зашкодити собі і оточуючим (вдарити, штовхнути, вкусити), спробуйте переключити її на гру "Кулачок". Суть: двоє учасників гри впираються своїми кулакаии на витягнутій руці в кулаки візаві. І якомога сильніше тиснуть один на одного. Ця гра - це безпечний спосіб проявлення агресії, яку, як ми вже точно знаємо, придушувати не можна. Коли емоції стухнуть, можна поговорити з дитиною про те, що вона щойно відчувала. Замість кулачків, можна використати долоньки. Зазвичай дітям подобаються такі ігри, і згодом вони самі пропонують в неї пограти, коли відчувають прилив агресії.Вид разработки: Интерактивные упражнения3
Тематика: Разрешение конфликтов, Решение проблем и конфликтов