Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Социальное благополучие
Незнайомець на вулиці...
В Америці до 8-літнього хлопчика прийшов незнайомець та попросив піти з ним. Він сказав, що його послала мама хлопчика, так як сама вона потрапила в біду. Хлопець попросив незнайомця назвати ПАРОЛЬ. Поки незнайомець стояв, збитий з пантелику, дитина швидко втекла. Просто мама та син домовились, що якщо вона когось і пошле за ним, то ця людина знатиме спеціальне слово-пароль. Можливо це врятувало дитині життя. Так легко та просто! Шановні батьки, педагоги! Доволі проста порада, яка може вберегти ваших дітей.
1Невідомі факти про булінг у школі
Можливо дещо з цього тобі вже буде знайомим, а дещо - зовсім новим та неочікуваним. Дізнайся цікаві факти щодо булінгу та його наслідків. Майже у 60% випадків булінгу, ситуація знущань припиняється, коли втручається одноліток. Ти можеш втрутитись, сказавши учню якого задирають - що він не один, запросити його разом провести вільний час, або допомогти йому розказати про все комусь з дорослих і отримати допомогу. Чи знаєш ти, що увівши у пошук термін "булінг", ти знайдеш більше 101 мільйона результатів. Серйозно, перевір. Менше 30% хлопців та 40% дівчат віком до 14 років - говорять з однолітками про те, що з них насміхаються або знущаються. Більше 20% учнів старших класів повідомили про те, що потерпали від булінгу в минулому році. Немає жодної характеристики або причини, через що одна дитина насміхається над іншою. Булінг може трапитись з будь-ким. 64% учнів, які зазнали знущань - ніколи не повідомяли про це дорослим.Дуже важливим є...
0Небезпека ранніх статевих стосунків
Ознайомлення з негативними наслідками ранніх статевих стосунківТематика: Отношения0Не хочете робити це самі? Делегуйте!
Якщо ви думаєте, що взаємодіяти з людьми не складніше, ніж натиснути кнопку комп’ютера, то ви сильно ризикуєте.
0Не сдашь ЕГЭ – пойдешь в дворники: в чем опасность педагогики риска
Екзаменаційний стрес – один з найпоширеніших видів стресу у старшокласників. Це головний негативний фактор, який впливає на результати зовнішнього незалежного оцінювання. Із цією проблемою зіштовхуються підлітки у всіх країнах. Ситуація в Росії із незалежним оцінюванням: небезпеки та як їх уникнути. Не торопись, родитель! Не все подростки способны справиться со стрессом несдачи ЭГЭ, даже если у них равнодушно-нахальный вид. За ним может стоять нервный срыв и очень неадекватные реакции... В 2014 году количество самоубийств, связанных с ЕГЭ и ГИА, выросло в 9 раз (данные Общественного движения Обрнадзор). В экспертном докладе по ЕГЭ отмечалось, что: «трагическая ситуация могла быть вызвана как резкой сменой условий сдачи ЕГЭ (в частности, тотальное видеонаблюдение, металлодетекторы и т.п.), так и информационной кампанией, которая могла убедить неподготовленных школьников в...
0Не вторгайтесь в мою приватность, или Зачем нужно «личное пространство»
Как охранять границы своего личного пространства от нежелательного общения, бесцеремонности, грубости? Как научиться достойно реагировать на нарушения этих границ? В последнее время понятие личного пространства и его границ стало часто обсуждаться, и не только в кабинете у психолога. Однако проблем и страхов в общении между людьми хватает, особенно в условиях большого города. Мы решили прояснить, что же все-таки такое «границы личного пространства», как жить, оберегая его и при этом сохраняя более-менее гармоничные отношения с пространством большого мира вокруг? Психолог Нана Оганесян ответила на вопросы корреспондента. Проницаемый кокон или бетонный забор? Термин «личное пространство» говорит нам о человеке, его внутреннем мире и устройстве этого мира. В личное пространство входят наши чувства, взгляды, ресурсы – весь наш внутренний мир со своими эмоциями, мыслями, действиями, а также материальными вещами. Если мы говорим о...
0Не бери чужого
Веселый мультфильм "Не бери чужого" учит детей правильно вести себя с другими детьми.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самовоспитание, Отношения, ОбщениеНаша увага - це найкраща профілактика! (6 хв.)
6-хвилинний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Отношения, Насилие, Наркотики, АлкогольНаша увага - це найкраща профілактика! (45 сек.)
45-секундний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Отношения, Насилие, Наркотики, АлкогольНастрій і почуття. Урок тренінг
КЗО "СЗШ № 97 ім.П.І.Шкідченка" ДМР м.Дніпро
0