Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Социальное благополучие
Чай и Согласие (Tea and Consent)
Отделение британской полиции «Темз Вэлли Полис» решило в буквальном смысле на чашке чая объяснить гражданам, насколько важно получить согласие партнера прежде, чем заняться с ним сексом. Представители органов правопорядка вооружились видео, в котором описали все нюансы этого деликатного процесса с помощью чая. ORIGINAL VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=u7Nii5w2FaI
0Цінність родини
Пропаганда родинних цінностей.
0Фразы для похвалы ребенка
В этом списке, и учителя, и родители найдут для себя разные фразы для позитивной мотивации детей.Тематика: Общение0Фрази, які не можна говорити дитині, яку віддають в дитсадок
Ці 10 фраз, які дуже часто використовують батьки, можуть зашкодити швидкій і безболісній адаптації дитини до дитсадка. Деякі з них лякають дитину, інші її обманюють, але всі вони — заважають адаптації. Дізнайтесь, які фрази слід забути, якщо ваша дитина збирається в садочок. Вчись їсти самостійно, бо в садочку ніхто кормити тебе не буде! — таким способом ми формуємо негативну установку дитини на садочок. Краще скажіть: “Ти вже можеш їсти сам, ти вже такий дорослий! Мені так подобається дивитися, як ти самостійно їси! Ану поділись іграшкою — в садочку доведеться ділитися! Там всі іграшки спільні! — для дитини це не аргумент, а для того, щоб малюк зміг взаємодіяти з іншими дітками, йому потрібно цьому навчитися. Краще скажіть: “Дивись, як хлопчик хоче твою іграшку, давай дамо йому трішки погратися, він пограється і поверне!” Не плач, бо віддам в дитячий садок! — так ми залякуємо дитину, формуємо...
0Формування навичок спілкування
Тренінг спрямований на відпрацювання навички комунікації, умінь слухати і говорити, розуміти і використовувати "мову жестів", розвиток щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати сором'язливість.
0УЧИТЕЛЬ ПОПРОСИВ УЧНІВ ЗАПИСАТИ ІМЕНА ЛЮДЕЙ, ЯКИХ ВОНИ НЕНАВИДЯТЬ
Одного разу вчитель попросив учнів записати на листочку імена всіх людей, яких вони ненавидять. Коли вони зробили це, вчитель сказав їм принести на наступний день в школу пакетик з помідорами за кількістю записаних імен. Деякі діти принесли пакетик з двома помідорами, у інших було три помідори, п’ять, або навіть десять. Учитель попросив учнів носити з собою ці помідори протягом двох тижнів. Вже через декілька днів хлопці стали скаржитися на поганий запах гниючих овочів. Кільком УЧНЯМ було важко всюди носити з собою десяток помідорів. Запах був занадто різкий і сильний. Через тиждень вчитель зібрав клас, ще раз вислухав їхні скарги і сказав: – Все це дуже схоже на те, що ви носите в своєму серці, коли вам не подобаються деякі люди. Ненависть роз’їдає душу і робить її хворою. Якщо ви не можете переносити запах зіпсованих помідорів через тиждень, уявіть собі «аромат» від гіркоти і злоби, які ви носите в своєму серці кожен день! Серце...
0Учимося товаришувати
Навчити дітей правил товаришування і способів знайомств.
0УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ
формування позитивної моральної спрямованості учнів, відповідальності за власні вчинки.
2Уривок із мультфільму Рапунцель
За допомогою цього мультфільму учням можна продемонструвати вербальні та невербальні ознаки спілкування.
1Уривок з фільму "За двома зайцями"
Пісня головного героями з друзями, як приклад недружніх компаній.
0