Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Социальное благополучие
Упражнения
Три упражнения для командообразующего тренинга.
0УПЕВНЕНА ПОВЕДІНКА
Мета тренінгу переконати учнів у перевагах упевненої поведінки порівняно з пасивною та агресивною.
0Уважайте религиозные верования других
Каждый имеет право придерживаться той веры, которую он выбрал.
0У Країні Добрих і Ввічливих Людей
Узагальнити знання учнів про дотримання правил ввічливої поведінки вдома, у школі, в громадських місцях. Вчити виявляти шану, піклування про старших, рідних, молодших, слабких тощо.
0Тріснутий глечик
Китайська притча про сприймання себе таким, який ти є.
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Три історії про обдарованих дітей, яких не зупиняють фізичні обмеження
Усі ці історії об’єднує те, що батьки вірять у своїх дітей і заохочують їх пробувати та досягати. 1. Шестирічний Томмі Морріссі з однією рукою перемагає в гольфі професіоналів Впевнений у собі та життєрадісний хлопчик народився без однієї руки і почав грати в гольф, коли йому виповнилося три. Він захопився цим видом спорту, ледь почавши ходити, і навіть засинав у ліжечку з ключками, розповідають його батьки телеканалу CBS. Томмі ніколи не відвідував заняття з гольфу, проте на нещодавньому турнірі був гідним суперником для професійних гравців. Томмі народився без правої руки, однак багато професіоналів, яких він наслідує, є правшами. Хлопчик розвинув мах, характерний для правої руки, використовуючи ліву, повідомляє CBS. Мама хлопчика зізнається журналістові CBS, що коли дізналася про фізичну несправність дитини на 14-му тижні вагітності, то була налякана. Але вони з чоловіком вирішили: «Що б там не було, це наше життя, ми...
0Тренінг № 4 "Друзі за інтересами",Вправа "Відкритий мікрофон"
Представлено ВІДЕО вправи "Відкритий мікрофон", де діти діляться своїми враженнями щодо проведеного тренінга
0Тренінг у першому класі "Почуття та емоції"
Тема тренінгу: Почуття та емоції людини Мета тренінгу: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
0Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми (автор А. І. Доровська) «Симпозіум» Учням пропонується уважно прочитати навчальний текст протягом певного часу й розподілити між собою ролі: редактор, критик, автор, рецензент, незнайка, доцент, академік. Потім кожен повинен викласти навчальний текст у своєму амплуа. Решта учасників симпозіуму оцінюють виступ. Учасники симпозіуму також мають право доповнювати виступи одне одного. Рекомендації. Ведучому проаналізувати нестандартні й оригінальні виступи. «Скриня мудрості» Учням пропонується уважно прочитати текст і написати записку, в якій ставиться важке питання до тексту. Всі записки поміщають у коробку, потім усі читають текст удруге і виймають із коробки по одній записці. Гравці по черзі відповідають на запитання. Рекомендації. Оцінюються змістовність, глибина питання і якість відповіді. «Незвичайна доповідь» Ведучий читає текст. Кожен учень кодує...
0