Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Общение
Про почуття і співчуття
урок- тренінг
9Я лучше запоминаю, когда хожу по классу
Дети с трудностями в учебе и особенностями поведения обращаются с просьбой к учителю разрешить им качаться на стуле и жевать ириски во время урока. Они утверждают, что так запоминают лучше!
0Експеримент у школі
Як працює промивка мізків.
1Настрій і почуття. Урок тренінг
КЗО "СЗШ № 97 ім.П.І.Шкідченка" ДМР м.Дніпро
05 клас. Тема. Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина
Розділ 4. Соціальне благополуччя і здоров'я. Тема 1.Соціальне благополуччя. Вчитель з предмету "Основи здоров'я" Безбородова Людмила Володимирівна Білозерської ЗОШ I-III ст. №15 м. Добропілля. Донецької обл.
0Тріснутий глечик
Китайська притча про сприймання себе таким, який ти є.
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Всеукраїнська акція «Слова допомагають»
Проект «Слова допомагають» ініційований Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Ініціатори прагнуть полегшити життя дітей, які пережили травматичну ситуацію. Адже для того, щоб допомогти, часом потрібно так мало: просто сказати щось тепле. На сайті проекту ви також можете переглянути відео з історіями про ведмедика, які допоможуть більше дізнатися про особливості переживання стресу. Долучіться до проекту!
1Социальный эксперимент в США
Краткое описание эксперимента в фото.
3Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0