Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Общение
Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид разработки: Знакомство, Вопросы и ответы, Разминки0
Тематика: Общение, Анализ проблем и принятие решений, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыРОДИННІ ВЗАЄМИНИ. ВЗАЄМОДІЯ ЧЛЕНІВ РОДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ЯК ЗРОБИТИ ПРИЄМНО ІНШОМУ (УРОК 11)
розкрити суть понять: «родинні взаємини», «сімейні свята», «традиції»: визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; наводити приклади сімейних свят і традицій; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
1Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Добро завжди повертається
Добрі справи мають таку властивість повертатися...Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самовоспитание, Эмпатия, оказание помощи, ОбщениеПротидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыСила слова
Поучительная история о том, что слова могут глубоко ранить человека. Сказанного уже не вернешь, поэтому нужно думать, прежде чем что-то сказать.
1Человек из очереди
Простой акт заботы создает бесконечную цепочку... и это возвращается к тебе.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Эмпатия, оказание помощи, ОбщениеПритча "Содержание важнее внешнего вида"
"Не все то золото, що блищить" - говорить нам народна мудрість. Ця притча показує, що зовнішність буває оманлива. Тож не варто судити про людину, не знаючи її насправді.
0Барбоскины: Опыт общения
Генка проводит биологический эксперимент -- он узнал, что если общаться с растениями, то они быстрее расцветают. Остальные дети крайне озабочены тем, что Генка стал разговаривать с кактусом. Они решают помочь Генке избавиться от навязчивой идеи и выкрасть растение, которое так плохо «влияет» на брата.
1