Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Общение
Ми усі пов'язані
Вправа на розвиток згуртованості групи. Дає змогу знайти спільні особливості серед дітей.Вид разработки: Знакомство, Работа в группах, Разминки0
Тематика: Общение, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыГаряче сидіння
Вправа на знайомство, зближення групи. Дає змогу учням більше дізнатися один про одного, а також розвиває у дітей здатність швидко мислити.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Вопросы и ответы, Знакомство0
Тематика: Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, Общение, Построение командыЯ вижу
Упражнение для развития коммуникативных навыков.
0Подарунки на День народження
Вправа на закріплення алфавіту та розвиток пам’яті. Допомагає організувати учнів та налаштувати теплу атмосферу у класі.
0Чи знаєш ти мене?
Вправа дає змогу учням краще пізнати один одного і допомагає встановити доброзичливі стосунки в групі.
0Лили и Снеговик
Не забывайте о тех, кого любите.
0ЯК ВИЗНАЧИТИ ЧИ КОМФОРТНО ДИТИНІ В КОЛЕКТИВІ?
Дитина не завжди може висловити словами те, як вона відчуває себе в колективі. Навіть якщо проблеми є, батьки часто дізнаються про них через багато років. Можна визначити чи комфортно дитині в колективі (найчастіше мова йде про школу) використовуючи діагностичну гру «Галявина». Виріжте з кольорового паперу квіти різних кольорів і розмірів. Шаблон можна скачати тут. Їх має бути трохи більше, ніж дітей у групі дитини. Візьміть великий аркуш зеленого кольору і запропонуйте малюкові зробити галявину, де кожна квітка буде одним з його однокласників. Нехай він обирає квітку, називає ім’я дитини, а ви підпишіть квітку і допоможіть наклеїти на галявину. Місце повинен вибрати сам малюк. Зверніть увагу, в яку чергу він наклеїть квіточку-себе. Якого кольору і розміру буде ця квітка, в якій частині галявини вона буде розташована. Варто замислитися, якщо квітка дитини буде осторонь, далеко від групи. Це може означати такі думки «я...
0ЗІРКА КВАРТИРИ № 10
Ця гра на підвищення самооцінки хоча і спрямована на допомогу дитині, але призначена, скоріше, для дорослих. Саме вони повинні підкріпити самооцінку дитини, показати їй самій все краще, що в ній є. Інструкція для батьків. Створіть у вашій квартирі невеликий стенд, присвячений дитині. Обговоріть час його використання, припустимо тиждень або два. На цей період ваша дитина стане “зіркою вашої квартири”, так як всі інші члени сім’ї будуть стежити за її успіхами, відзначати її позитивні сторони. У центрі стенду помістіть фотографію дитини. Поруч приклейте пелюстки, на яких будете робити записи (можна виготовити і варіант простіше, він більше сподобається учням середнього шкільного віку – у вигляді паркану, на якому всі пишуть що хочуть і в будь-якому його місці). Протягом зазначеного часу на цьому стенді повинні з’являтися написи, зроблені членами сім’ї , які стосуються як постійних характеристик дитини, які вони...
0Всеукраїнська акція «Слова допомагають»
Проект «Слова допомагають» ініційований Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Ініціатори прагнуть полегшити життя дітей, які пережили травматичну ситуацію. Адже для того, щоб допомогти, часом потрібно так мало: просто сказати щось тепле. На сайті проекту ви також можете переглянути відео з історіями про ведмедика, які допоможуть більше дізнатися про особливості переживання стресу. Долучіться до проекту!
1Как защитить ребенка от насилия в саду и школе
90% детей, которые подвергаются насилию (психическому и физическому) со стороны педагогов, не имеют поддержки в семье. Поддержите! Дети не чувствуют себя защищенными, что и считывают учитель или воспитатель. Ребенок, который знает, что папа и мама всегда выслушают, поверят и встанут за него стеной, ведет себя уверенно. А если он никогда не подвергался оскорблениям и побоям дома, то он не потерпит этого и от других взрослых. Не зря детей аристократов запрещалось наказывать физически: только лишать сладкого или сажать одних в комнату на время для раздумий. Лишь так формируется чувство собственного достоинства. А насилие ли это? «Меня Марья Ивановна не любит!» – жалуется карапуз, размазывая слезы. Бесполезно уверять, что это не так. Спросите ребенка, любит ли его продавщица из соседнего магазина. Нет? Так почему же он из-за этого не плачет? Увидели в глазах сына или дочери понимание, а следом улыбку над детской обидой? Отлично! Они усвоили, что никто,...
0