Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Разрешение конфликтов
Осторожно, отравлено: что делать с травлей в школе?
Разбираемся, как устроена травля в школьных коллективах, и что могут сделать родители и учителя, чтобы её пресечь. О травле часто не говорят вслух, потому что это может навредить репутации школы, учеников или родителей. Но она существует и может принести большие проблемы всем, кто в ней участвует — включая инициаторов агрессии. Двигателями травли являются невежество, максимализм и социальное окружение, которое во многом создаёт предпосылки для давления на отдельных членов сообщества. Самый напряжённый в этом отношении возраст — 11-14 лет, когда подростки ищут себя и своё место в мире. Выстраивая свою идентичность, они объединяются в группы. В этот период детские коллективы очень сепарированы и имеют прямолинейную идеологию без градиентов: мир для подростков делится на чёрное и белое. Сформировавшиеся группы подростков стремятся поддерживать целостность. Самый простой путь к сохранению стабильности группы — конструирование идеи...
0Освітній проект #НеБийДитину. Буклет на підтримку батькам
На основі інфографіки #НеБийДитину створено буклет з короткими підказками батькам, для безкоштовного розповсюдження. Отримати безкоштовну онлайн-версію буклету для друку можна за цим посиланням: БУКЛЕТ #НеБийДитину в хорошій якості для друку.
1Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0О детской драчливости и культуре поведения в конфликтах
подвижные игры для профилактики агрессивности и конфликтного поведения среди детей.
2Невідомі факти про булінг у школі
Можливо дещо з цього тобі вже буде знайомим, а дещо - зовсім новим та неочікуваним. Дізнайся цікаві факти щодо булінгу та його наслідків. Майже у 60% випадків булінгу, ситуація знущань припиняється, коли втручається одноліток. Ти можеш втрутитись, сказавши учню якого задирають - що він не один, запросити його разом провести вільний час, або допомогти йому розказати про все комусь з дорослих і отримати допомогу. Чи знаєш ти, що увівши у пошук термін "булінг", ти знайдеш більше 101 мільйона результатів. Серйозно, перевір. Менше 30% хлопців та 40% дівчат віком до 14 років - говорять з однолітками про те, що з них насміхаються або знущаються. Більше 20% учнів старших класів повідомили про те, що потерпали від булінгу в минулому році. Немає жодної характеристики або причини, через що одна дитина насміхається над іншою. Булінг може трапитись з будь-ким. 64% учнів, які зазнали знущань - ніколи не повідомяли про це дорослим.Дуже важливим є...
0Не вторгайтесь в мою приватность, или Зачем нужно «личное пространство»
Как охранять границы своего личного пространства от нежелательного общения, бесцеремонности, грубости? Как научиться достойно реагировать на нарушения этих границ? В последнее время понятие личного пространства и его границ стало часто обсуждаться, и не только в кабинете у психолога. Однако проблем и страхов в общении между людьми хватает, особенно в условиях большого города. Мы решили прояснить, что же все-таки такое «границы личного пространства», как жить, оберегая его и при этом сохраняя более-менее гармоничные отношения с пространством большого мира вокруг? Психолог Нана Оганесян ответила на вопросы корреспондента. Проницаемый кокон или бетонный забор? Термин «личное пространство» говорит нам о человеке, его внутреннем мире и устройстве этого мира. В личное пространство входят наши чувства, взгляды, ресурсы – весь наш внутренний мир со своими эмоциями, мыслями, действиями, а также материальными вещами. Если мы говорим о...
0Міст
Потрібно вміти вирішувати конфліктні ситуації. Ось до чого може призвести впертість і небажання поступитись.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Разрешение конфликтов, Общение, Анализ проблем и принятие решений, Уважение ко всем, СамоуважениеМедиация конфликта
Данное видео можно использовать для демонстрации посредничества (медиации) конфликта. Фрагмент из сериала "Посредник Кейт" (Fairly Legal).Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Общение, Разрешение конфликтовМатеріали класних керівників
фрагменти заняття з елементами тренінгу.
3Маленьке чудовисько, яке все росло і росло
Ця казка - заснована на байці Езопа і пропонує непоганий спосіб справлятися з конфліктами.
0