Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Социальное благополучие
5 клас. Тема. Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина
Розділ 4. Соціальне благополуччя і здоров'я. Тема 1.Соціальне благополуччя. Вчитель з предмету "Основи здоров'я" Безбородова Людмила Володимирівна Білозерської ЗОШ I-III ст. №15 м. Добропілля. Донецької обл.
0Статистичні дані: гендерні ролі та стереотипи в України
У сім’ях майже половини опитаних функції голови сім’ї виконують чоловіки. Третина вважає, що дану роль чоловік і жінка виконують на рівних засадах. Проте далеко не завжди у питанні визначення «хто головний?» є консенсус між жінками і чоловіками. Так, 58% чоловіків вважають себе головою сім’ї, тоді як лише 39% жінок вважають «головою» чоловіка. Водночас, майже третина жінок вважають «головою» себе, тоді як з цим погодились лише 10% чоловік. При цьому, майже 80% чоловіків вважають, що так і має бути: «головою сім’ї повинен бути чоловік», але одночасно половина погодились з тим, що «жінка так само може бути головою, як і чоловік». У жінок навпаки: 60% вважають, що головою сім’ї повинен бути чоловік, але одночасно майже 80% згодні з тим, що «жінка так само може бути головою сім’ї як і чоловік». У розрізі регіонів, обидві гіпотези знаходять дещо...
0Социальный эксперимент: дети выбирают подарки
Эти дети стоят перед трудным выбором - взять подарок себе или своим родителям.
0Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0Социальные ролики для родителей
Три коротких социальных ролика, которые предлагают по-другому взглянуть на воспитание детей.
0Семейные ценности: Время на важное
Видеоролик о том, как важно дарить заботу своим близким и помнить, что каждая минута жизни бесценна.
0Медиация конфликта
Данное видео можно использовать для демонстрации посредничества (медиации) конфликта. Фрагмент из сериала "Посредник Кейт" (Fairly Legal).Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Общение, Разрешение конфликтовПравила похвали та критики для батьків (інфографіка у 2 ч.)
Чи звертали ви коли-небудь увагу на вашу реакцію на похвалу? Як правило, при найменшій похвалі ми проявляємо чудеса скромності, починаємо самі себе критикувати, заперечувати власні заслуги, а головне - намагаємося стати ще краще. А якщо нас критикувати? Починаємо захищатися, виправдовуватися, але ніяк не намагаємося виправитися. З дітьми все відбувається майже так само, але не завжди. Іноді ми хвалимо дитину, а він у відповідь різко відповідає або вимагає ще більших похвал. Проблема в тому, що хвалити потрібно правильно, причому нижчевикладені принципи спілкування працюють з дітьми будь-якого віку, так як більше відносяться до категорії взаємин батьків і дітей, а не просто психологічних принципів похвали або критики людей.
0«Скоро в школу» или Околошкольное родительское ребенковедение
Простые правила адаптации ребенка и родителя к школьной жизни после отдыха, лагеря, летнего безделья. 1. Режим дня. Сейчас — за три недели до 1 сентября самое время постепенно возвращаться в «школьный» режим дня. Резкий переход от состояния покоя к рабочему режиму — и для детей, и для взрослых — стресс. Можно уже сейчас постепенно просыпаться утром и укладываться спать вечером чуть раньше. 2. Летний откат в знаниях. Нашему мозгу нужны тренировки. За летние месяцы происходит «откат в знаниях», в среднем, ко второй четверти предыдущего года обучения. Именно поэтому первые несколько месяцев учебного года учителя занимаются с детьми повторением. Домашнее задание на каникулы часто и дается для того, чтобы ребенок оставался «в процессе» обучения. Здорово, если летом ребенок в свободном отпускном режиме системно учился (например, иностранным языкам). За три недели до школы можно в спокойном темпе, без давления и принуждения...
0Уважайте религиозные верования других
Каждый имеет право придерживаться той веры, которую он выбрал.
0