Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Независимо от тематики
До серпневих конференцій
Авторський колектив видавництва «Алатон» представляє комплектне навчально-методичне забезпечення НУШ на прикладі інтегрованих курсів «Я досліджую світ» (1-4 класи) і «Здоров’я, безпека та добробут» (5 клас). Відео-презентацію комплекту можна подивитися тут, а PowerPoint презентацію - тут.Тематика: Независимо от тематики1Повне навчально-методичне забезпечення до освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна»
Хто не зміг взяти участь у вебінарі «Комплектні рішення для 5 класу за соціальною і здоров’язбережувальною освітньою галуззю», може переглянути запис за посиланням. Презентацію з вебінару можна переглянути та завантажити ТУТ. Всі матеріали вебінари, зокрема сертифікат, можна завантажити за посиланням.Тематика: Независимо от тематики06 вправ-тренінгів для вдалого проведення батьківських зборів
Вправа 1. Коло емоцій Мета: Налаштувати на роботу, підняти настрій, допомогти розслабитися. Час: 5 хвилин. Хід вправи: Батьки сідають у коло, а потім кожен по черзі (почати може класний керівник) за допомогою лише однієї міміки передає якусь емоцію, а всі по черзі намагаються її повторити. Вправа закінчується, коли всі учасники передадуть свою емоцію. Після того, як вправа завершиться, запитайте у батьків, чи легко було відтворити емоцію, яку їм передала інша людина, та що вони при цьому відчували. І які емоції передавати простіше та приємніше – позитивні чи негативні? Вправа 2. Продовж речення Мета: Позитивно налаштувати учасників до теми зборів. Час: 5-7 хвилин. Хід вправи: Спочатку можна запитати, чи завжди батькам вдається без проблем знайти спільну мову зі своїми дітьми. Потім класний керівник задає тему, формулюючи речення, яке батьки мають продовжити. Наприклад: «Щоб краще розуміти свою дитину, я...»...Тематика: Независимо от тематики0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0Вправа на знайомство "Портрет"
Учасники отримують лист А4, пишуть своє ім'я на ньому і малюють обличчя (овал, коло). Потім дається команда: "Рухатися хаотично". По команді "стоп" кожен шукає собі пару. Пара обмінюється портретами і домальовує спочатку очі, потім ніс, губи (кожного разу щось одне). Потім знову дається команда: "Рухатися хаотично", але вже з чужим малюнком. І т. д. поки всі деталі не намалювали. По закінченні учасники шукають свій портрет.
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Найважливіші речі (Сосуд жизни)
Притча.
0Булочка з родзинками
«Булочка з родзинками» Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття. Хід вправи. Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.
0Імітативні руханки
Пальчикова гімнастика. Виконуємо рухи, супроводжуючи їх віршом. «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру. «Квасимо капусту» Руками імітувати відповідні рухи. - Ми капусту шаткували! Двічі — прямими, напруженими долонями імітувати рухи сокири: вверх-униз. - Солі в неї ми поклали! Двічі — пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту». - Ми капусту м’яли, дерли! Двічі — енергійно стискати пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли! Двічі — пальці однієї руки стиснуті в кулак...
0