Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Независимо от тематики
Що ти робиш?
Дає учасникам можливість розважитися, краще пізнати один одного, відпочити.
0П’ять ігор-п’ятихвилинок для молодшої школи
Якщо в запасі у вчителя недостатньо часу, щоб влаштувати повноцінну корисну гру, на допомогу прийдуть ігри-п’ятихвилинки. Та й у літніх шкільних таборах їм будуть раді. Це не просто розвага, а спосіб для дітей змінити вид діяльності та отримати важливий досвід. «Алфавіт» Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане, а клас рахує, чия команда впоралася найкраще. Переможуть ті, хто пригадав найбільше слів. Діти вчаться: виконувати завдання в ситуаціях обмеженого часу, працювати в команді, бути творчими та слухати один одного. «Знайди предмети» Бажано проводити цю гру перед закінченням уроку. Сформуйте чотири групи дітей. Кожній групі роздайте по аркушу паперу з...
0Фото тренінгового кабінету
КЗШ №130, міста Кривий Ріг (вчитель вищої кваліфікаційної категорія, вчитель-методист, національний тренер проекту «Школа проти СНІДу» Латиш Антоніна Анатоліївна)Тематика: Независимо от тематики0Гра "Квасоля"
Гра, яка ілюструє швидкість передачі ІПСШ, чи будь-яких інших інфекційних захворювань.
1Точки дотику
Ця вправа навчає роботі в команді, вирішенню проблем, довірі і стійкості, а також покращує математичні здібності.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиМи єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Фізкультхвилинки до уроків
0Австралійський (Африканський) дощ
Чудова вправа для психолгічного розвантаження учнів. Хід вправи. Учасники стають у коло. Тренер. "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!" В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні). Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.) Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.) Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.) А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.) Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.) Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.) Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.) Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.) Сонце! (Руки догори.)
0Три качества родительских посланий
Это замечательное видео в виде мультипликации, созданное Казахстанским центром гуманной педагогики, под названием: «Три качества родительских посланий». Каждому из нас важно понимать, как наши слова и поступки влияют на жизнь детей. В фильме отражены очень яркие примеры, которые отражают действительность. Всегда помните о том, как необходима нашим детям поддержка и вера в то, что мы их любим.
0Руханка «У оленя є свій дім»/«У оленя дом большой» (укр., рос.)
Чудова позитивна руханка, яку можна проводити у будь-яких умовах (у класі, тренінговому кабінеті, поза приміщенням і т.д.) Після того, як діти вивчили слова та рухи, можна зробити змагання, поступово прискорюючи темп пісні. Перемагає той, хто довше всіх не зіб'ється. У прикріпленому файлі - рухи та слова до пісні українською та російською мовами, а саму пісню можна завантажити за посиланням: http://185.60.135.52/music-31260-u-olenja-sv-j-d-m_masovka.html
1