Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Інтерактивний зошит ЯДС
Покрокова відео-інструкція створення інтерактивного зошита з курсу ЯДС для 4 класу за підручником Воронцової Т. В., Пономаренка В. С. та ін. Шаблони до зошита і письмова інструкція у розробках уроків за посиланням.
0Дисципліна в класі: 5 порад учителю
МЕНШЕ СЛІВ Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель...
113 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
1Ресурси проекту «Вчимося жити разом» станом на травень 2017
24-25 квітня 2017 року в м. Києві за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) відбулася Всеукраїнська нарада з питань адвокації, планування, впровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом». У роботі наради прийняли участь регіональні координатори з 24 областей України та м. Києва. Проект «Вчимося жити разом» має на меті навчання дітей і підлітків життєвих навичок (психосоціальним компетентностям), які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги, розбудові здорових стосунків тощо. Прикладом таких життєвих навичок є позитивна самооцінка, ефективне спілкування, співчуття, попередження та розв’язування конфліктів, протистояння негативним соціальним впливам, самоконтроль, керування стресами, мотивації успіху, аналіз проблем і прийняття виважених рішень, критичне і творче мислення, активна громадська позиція тощо. Зазначимо, що на формування саме цих...
0Оцінка проекту "Вчимося жити разом"
Шановні колеги! Рекомендуємо ознайомитися з оцінкою проекту "Вчимося жити разом", здійснену міжнародними експертами Крістофером Талботом та Майклом Весселом. Цей документ містить конкретні свідчення і рекомендації щодо використання результатів проекту "Вчимося жити разом" у забезпеченні сталої освіти з розвитку життєвих навичок дітей і підлітків. Нагадуємо, що цей проект має статистично доведену ефективність. З оцінкою проекту українською та англійською мовами можна ознайомитися тут.
0Основні результати і вплив проекту "Вчимося жити разом"
Днями ЮНІСЕФ та ГО "Дитячий фонд "Здоров'я через освіту" отримали оцінку проекту "Вчимося жити разом", здійснену міжнародними експертами Крістофером Талботом та Майклом Весселом. У висновках написано: "Стисло: це один із найкращих проектів, що пов'язаний з навчанням життєвим навичкам та наданням психосоціальної підтримки дітям та підліткам, що оцінювачі будь-коли бачили за більш як 50-річний досвід роботи в умовах надзвичайних ситуацій". (Christopher Talbot, Consultant, Education in Emergencies and Reconstruction; Michael Wessells, Consultant, Child Protection and Psychosocial Support in Emergencies) Детальніше з результатами проекту "Вчимося жити разом" (компонента "Навчання життєвим навичкам") та результатами дослідженням його ефективності шляхом он-лайн опитування (українською та англійською мовами) можна ознайомитися тут.
0Освітній проект #НеБийДитину. Буклет на підтримку батькам
На основі інфографіки #НеБийДитину створено буклет з короткими підказками батькам, для безкоштовного розповсюдження. Отримати безкоштовну онлайн-версію буклету для друку можна за цим посиланням: БУКЛЕТ #НеБийДитину в хорошій якості для друку.
1Почему дети не хотят ходить в школу. 10 причин, озвученных 11-летним учеником
Тимофей Дрогин рассказал, почему школьники теряют мотивацию в учении и начинают очень не любить школу. Одиннадцатилетний школьник, спикер конференции «Завтра по имени», высказал свое мнение - почему дети перестают любить школу и не хотят учиться. 1. УЧИТЕЛЬ Когда вы только приходите в школу, вам тут же пытаются внушить страх. Один из них — это боязнь учителя. 2. СТРАХ ОЦЕНКИ После первого страха развивается страх оценки. А потом страх наказания родителями, директором школы. В школе не смотрят на то, кем ты являешься, тебя судят только по твоим оценкам. 3. СТРАХ ОШИБКИ Еще один страх — это страх совершить ошибку. Школа не учит тому, что ошибаться можно и нужно, ведь только так ты можешь научиться чему-то. 4. ТРОЛЛИНГ Еще одна причины — насмешки однокласснкиов. И часто это вина учителей, которые выставляют детей на посмешище, указывая им, что они делают что-то не так хорошо, как их одноклассники. Для них оценка важнее...Вид разработки: Статьи0Родители хотят, чтобы мир знал, что произошло
Через несколько недель Даниель Йозеф Фитцпатрик отметил бы свой четырнадцатый день рождения. Его семнадцатилетняя сестра обнаружила Даниеля 11 августа. Он повесился на собственном ремне. Несчастные родители мальчика, Маурин и Даниель старший, с трудом переживают страшную потерю. Но они сразу решили, что мир должен знать правду о смерти их сына. Даниель стал жертвой буллинга – одноклассники постоянно издевались над ним, пока не довели до полного отчаяния. Мальчик написал письмо, в котором объяснил, почему больше не хочет жить. Он подробно рассказал, как его школьные товарищи, шестиклассники из местной католической школы, ополчились против него: …Энтони постоянно срывался на мне. Вместе с Джоном, Марко и Хосе он постоянно издевался надо мной. И однажды я не выдержал и подрался с Энтони, тогда они все остановились. Кроме Джона, он был очень зол. Тогда я дрался с Джоном, он сломал мне мизинец. Денни, так мальчика называли в школе, стал жертвой хулиганов из-за своей...
1Едьютейнмент: навчання як розвага
Навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, - мрія чи реальність? Едьютейнмент поєднує в собі розважальні прийоми, методи інтерактивного й активного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії. Про особливості нової технології читайте в прикріпленій статті.
0