Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ
Задля збереження психічного здоров’я Ваших дітей результати тесту може інтерпретувати лише досвідчений психолог! Методика «Людина під дощем» допомагає визначити силу характеру людини, її здатність долати несприятливі ситуації, протистояти їм. Як людина справляється з труднощами, які захисні механізми застосовує? Наскільки вона стійка до стресів? Методика проведення На аркуші паперу пропонується намалювати людину, а потім, на іншому такому ж аркуші – людину під дощем. Зіставлення двох малюнків дозволяє визначити, як людина реагує на стресові, несприятливі ситуації, що вона відчуває коли настають труднощі.
0Курси "Вчимося жити разом", "Основи здоров'язбережної компетентності" та модуль "Освіта на основі життєвих навичок" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 04.05.2018
0Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу
Потрапляючи в інтернет-простір, одразу отримуєш безліч переваг. Але є і недоліки – перебування у віртуальному світі може відбитися на психіці школяра. Факти про інтернет-залежність серед підлітків та досвід цифрового виховання у різних країнах світу. Повчити уроки, поспілкуватися з друзями, почитати щось цікавеньке, погратися, щось спитати – звичайні справи будь-якого школяра. Смартфон. В наш час він все частіше виступає засобом для здійснення всіх цих повсякденних дій. Так, звісно, в час цифрових технологій безглуздо ігнорувати можливості, які відкриваються з їх розвитком. Миттєвий доступ до будь-якої інформації, віртуальна комунікація, купа різних функцій в одному пристрої – все це зручно! Але, є певні «але»… Факти щодо використання цифрових технологій у повсякденні Американський дослідницький центр Pew оприлюднив статистику: середньостатистична дитина проводить більше часу в електронних медіа, ніж у школі, а чверть підлітків...
0Курси "Вчимося жити разом", "Основи здоров'язбережної компетентності" та модуль "Освіта на основі життєвих навичок" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 27.04.2018
0Ідеї та експеременти для уроків в початкових класах
Уроки для дітей початкових класів мають бути не лише інформативними та доступними, а й цікавими! Проте, в такому віці втримувати увагу дітей впродовж всього уроку надзвичайно складно. Саме тому вчителям початкових класів доводиться постійно експериментувати з уроками, придумуючи різні маневри та трюки. Американські педагоги часто публікують свої власні «рецепти» цікавих та пізнавальних завдань на блогах. Переглянувши їх, ми відібрали для вас 3 оригінальні ідеї, які вчителі успішно втілили в життя на своїх уроках! 1. Експеримент до уроку про кругообіг води. Коли вчителі розповідають дітям про фізичні та природні явища, часто важко обійтися без наочного пояснення. Один лише експеримент на уроці може не лише закріпити отримані знання, а й збільшити цікавість до предмету. Ось як вчитель однієї американської школи продемонстрував своїм учням «дощ у банці», за допомогою барвника та крему для гоління! Для експерименту...
0Фізкультхвилинки до уроків
0Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0Курси "Вчимося жити разом", "Основи здоров'язбережної компетентності" та модуль "Освіта на основі життєвих навичок" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 20.04.2018
3Ігри на знайомство
Підбірка ігор для знайомства у групі. Дані вправи будуть цікаві для проведення як з дітьми, так і з дорослими.
0Гра на знайомство "Листоноша"
Листоноша Діти об’єднуються у 2 команди. Перші гравці підбігають кожен до свого стільця, на яких лежать маленькі конверти (по числу учасників). На зворотному боці написано ім’я адресата. Прочитавши ім’я адресата, “листоноша” голосно вигукує його, а адресат піднімає руку і кричить: “Це Я!” Листоноша відносить листа і повертається до своєї команди, а другі гравці біжать за черговим листом. Виграє найшвидша команда. Організатори на зворотному боці карток можуть написати значення імен. Ці картки в кінці гри можна оголосити і подарувати.
0