Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ «КРАЇНИ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я»
розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я.
1ЗДОРОВИМ БУТИ – КРУТО!
формування в учнів навичок здорового способу життя, навичок толерантного спілкування; розширення читацького світогляду.Тематика: Здоровье0ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ – СВІДОМИЙ ВИБІР КОЖНОЇ ЛЮДИНИ
формування навичок раціонального харчування; розвиток в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров’я; виховання в учнів культури харчування.
1ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ’Я»
принципом гри «Що? Де? Коли?» є пошук командою гравців правильної відповіді на задане їм питання за допомогою мозкового штурму впродовж однієї хвилини.Тематика: Здоровье1ОЗОНОВІ ДІРИ: МІФИ ЧИ РЕАЛЬНА ЗАГРОЗА
розкрити проблему руйнування озонового шару; визначити основні заходи захисту озонового шару; розвивати вміння здобувати інформацію, аналізувати її, робити висновки; виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до природи та свого здоров’я.
1ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ЛІГА «КРОК ЗА КРОКОМ ДО ЗДОРОВ’Я»
гра-змагання.
0ВІД ОЛІМПІЇ ДО ЛОНДОНА
ознайомлення учнів з історією олімпійського руху; формування навичок культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом.
0ОЛІМПІЙСЬКИМИ ШЛЯХАМИ ДО ЗДОРОВОГО МАЙБУТНЬОГО
формувати зацікавленість до занять фізичними вправами та інтерес до олімпійського спорту; розвивати швидкість, спритність, кмітливість.
0ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОЧУТТІВ
розвивати емоційну компетентність учнів, уміння правильно висловлювати почуття; формувати навички самоконтролю.
0ЦІННІСТЬ І НЕПОВТОРНІСТЬ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ
формувати у дітей поняття про життя як найвищу цінність і неповторність; усвідомити вплив здорового способу життя на розвиток людини і її досягнень; виховувати вміння поважати людей і бережно ставитись до власного життя.
1