Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Курс "Основи здоров'язбережної компетентності" почав функціонувати із 31 жовтня та його вже проходять 557 користувачів по всій Україні! За 10 днів функціонування курсу отримано 91 сертифікат! За перші 10 днів було здійснено більше, ніж 38 тисяч візитів із інших куточків світу! 22 країни є постійними відвідувачами курсу. Курс "Вчимося жити разом" вже проходить 1986 користувачів по всій Україні! За всі дні функціонування курсу отримано 955 сертифікатів! Курс зацікавив не лише українців, ним користуються по всьому світу. За період функціонування курсу було здійснено більше, ніж 166 тисяч візитів! 21 країна є постійними відвідувачами курсу.
1Ефективне спілкування
Треніг у 6-Б класі на тему "Ефективне спілкування".
5Спілкування однолітків
Тренінг у 5-Б класі на тему "Спілкування однолітків"
2Як захиститися від грипу?
Прості правила, які захистять вас від хвороби в сезон грипу. 1. Уникайте близького контакту з хворим. А якщо відчуваєте, що самі захворіли, не забувайте тримати дистанцію з іншими людьми, аби не передати їм інфекцію. 2. Частіше мийте руки! Якщо поруч немає води та мила, використовуйте спреї для рук на спиртовій основі. 3. Намагайтеся не торкатися обличчя. На руках дуже багато мікробів. Торкаючись руками обличчя ви збільшуєте шанси мікробів потрапити в організм через очі, рот та ніс. 4. Привчіть себе до корисних звичок. Будьте фізично активними, уникайте стресу, висипайтеся, пийте багато води та харчуйтеся поживною їжею. 5. Якщо хвороба все ж таки спіймала вас - залишайтеся вдома. Пийте достатньо води, дотримуйтеся постільного режиму, провітрюйте приміщення. Якщо температура більше 38,5С - прийміть препарати, де діюча речовина суто парацетамол або ібупрофен. Приймати противірусні препарати можна лише за призначенням лікаря. Нагадаю, що найбільш надійний...
1ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
0Про права дитини
Як найпростіше пояснити дітям їхні права? Звичайно у формі мультфільму.
0Як цукор впливає на мозок?
Коли ви їсте щось солодке, ваші смакові рецептори, кишечник і мозок починають реагувати на цукор. Активація системи винагороди в цьому випадку така ж, як і при споживанні речовин, що викликають залежність, наприклад, алкоголю чи нікотину, адже надлишок цукру призводить до виділення великої кількості дофаміну і стійкого бажання отримати його ще. Ніколь Авена пояснює, чому солодощі повинні прийматися в малих кількостях і нечасто.
0Що відбувається під час серцевого нападу?
Щороку приблизно 7 мільйонів людей по всьому світу вмирають від інфаркту міокарда. Серцево-судинні захворювання, які викликають інфаркти, та інші проблеми на кшталт інсульту, є основними причинами смертності в світі. Так що ж викликає серцевий напад? У відео розглянуто основні причини та способи лікування цієї нещадної хвороби.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Избыточный вес, Недостаточная двигательная активность, Нездоровая диета, Сердечно-сосудистые заболеванияЯк ростуть м'язи?
У відео розповідається про те, як поєднання фізичних вправ, харчування та відпочинку забезпечує вашим м'язам максимальну і сильну підтримку.
0