Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя
13 березня 2017 ЮНЕСКО, Організація ООН з контролю за наркотиками (ЮНОКН) та ВООЗ опублікували буклет №10: «Відповідь освітнього сектору на вживання алкоголю, тютюну і наркотиків». Це видання вийшло у серії «Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя». Буклет містить рекомендації ЮНЕСКО, ЮНОКН та ВООЗ щодо планування і впровадження ефективних політик і практик, які базуються на узагальненні кращого світового досвіду. Показово, що у цьому авторитетному виданні Україна фігурує як один із прикладів кращого досвіду реалізації ефективної профілактики через обов’язковий предмет Основи Здоров’я (див. с. 36 буклету). Детально із рекомендаціями можна ознайомитися тут.
0Дитячі мрії повинні збуватися
Добрий мультфільм про стосунки між бітьками та дітьми. Хороші батьки будуть піклуватися про дітей і намагатися зробити так, щоб їх мрії збувалися.
0Як упоратися з агресивністю дитини
Батьків завжди засмучує, коли їх дитина огризається без жодної видимої причини. Спроби порозумітися лише посилюють агресивність дитини. Іноді це відбувається епізодично, але іноді затягується на деякий час, викликаючи крайнє занепокоєння не тільки в дитини, а й у батьків. Що ж провокує агресивність? Негативні емоції: корінням будь-якої агресивності є негативна емоція, з якою дитина не змогла впоратися самостійно. Агресивну поведінку можуть викликати почуття смутку, страху або самотності. Провокуючі фактори: кожна дитина переживає емоції по-своєму, і тому всі діти реагують на них по-різному. Визначте, в яких ситуаціях дитина стає агресивною, й намагайтесь їх уникати. Можливо, вона проявляє агресивність, коли її залишають гратись одну або з іншою дитиною. Можливо, їй страшно, коли мами немає поруч. Спостерігайте, аналізуйте та вживайте заходів. Перевантаженість емоціями: дуже часто дитина кусається та щипає тоді, коли...
1Самолет
детская зарядка, физминутка.
0Как относятся к бездомным и благополучным детям на улице
Организация UNICEF провела эксперимент в Грузии, в котором показала, как незнакомые люди относятся к бездомным и благополучным детям. Весь смысл в том, что ребенок был один, только одет по-разному.
1весела африка
Руханка "Весела Африка". Чудова руханка, під час якої діти повторюють рухи і отримують інформацію про Африку.
049 из 50 детей могут уйти с незнакомцами. Выучите эту инструкцию с детьми!
Только один из пятидесяти детей не уйдет с незнакомым человеком в неизвестном направлении, если потерялся на улице. Такие данные показал эксперимент, проведенный Добровольным поисковым отрядом «Лиза Алерт». В 2015 году отряд вел поиск 481 ребенка, 18 детей погибли, 12 до сих пор не найдены. О том, что делать, чтобы в эту статистику не вошел ваш ребенок, на встрече в детском центре «Сказия-Фантазия» рассказали волонтеры Добровольного поискового отряда «Лиза Алерт». Данные рекомендации составлены для детей с учетом того, что у ребенка нет с собой мобильного телефона, по которому он может связаться с родителями или со службой «102». На улице 1) Остановиться Первым делом, если вы потерялись – минимизируйте передвижения. Остановитесь, когда поняли, что родителей или сопровождающих взрослых нет рядом. 2) Оглянуться Посмотрите вокруг, не видно ли родителей. 3) Покричать Не стесняйтесь громко...Тематика: Безопасность0Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
1МАЛДІВИ - Зайчик танцює твіст 🐇 весела дитяча пісенька руханка - З любов'ю до дітей
МАЛДІВИ - Зайчик танцює твіст 🐇 весела дитяча пісенька руханка - З любов'ю до дітей
0Дидактична гра для дошкільнят
Матеріал розроблений у відповідності з програмою Е. А. Екжановой, Е. А. Стребелевой «Корекційно-розвиваюче навчання і виховання», призначений для роботи з дітьми 6-7 років. Може бути корисний не тільки вчителям-дефектологам, вихователям, що працюють з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку, але і педагогам дошкільних установ загальнорозвиваючого виду, а також батькам. Представлена гра цікава і захоплююча за змістом, спонукає дітей до виконання різних завдань. Вона спрямована на сенсорне розвиток, формування елементарних кількісних уявлень дошкільнят, розвиток ручної моторики.
0