Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0Ігри на знайомство
Підбірка ігор для знайомства у групі. Дані вправи будуть цікаві для проведення як з дітьми, так і з дорослими.
0"Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - що таке мікроагресія
Зверхня репліка, зневажливий коментар, недоречне запитання - з проявами прихованої дискримінації деяким людям доводиться стикатися щодня, тоді як сам агресор часто навіть не усвідомлює, що його поведінка є образливою. "Чи можу я поговорити з вашим босом?" - керівниці компанії. "Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - чоловіку, який працює медбратом. "А ти зовсім не схожий на гея!" - представнику ЛГБТ, який прийшов до вашої компанії на стажування. "Отже, звідки ви?... Ні, я маю на увазі, звідки ви насправді?" - колезі з іншим кольором шкіри в переважно "білому" офісі. "А хто ви за національністю?" - людині змішаної раси. Ласкаво просимо до світу мікроагресії. Це - кинуте мимохідь запитання, коментар або дії, які змушують інших людей почуватися незручно. Поступове накопичення таких випадків призводить до низької самооцінки жертви мікроагресії, відчуження та, зрештою, проблем із психічним...
0Юлія Гіппенрейтер: «Коли ви розмовляєте з дитиною – помовчіть»
Батькам буде цікаво дізнатись думку спеціаліста. На питання відповідає Юлія Гіппенрейтер – психолог і автор популярних книг для батьків. – Що Ви думаєте про планшети і комп’ютери? Чи шкідливі вони і який вплив чинять на розвиток? Ю.Б.: Ви нікуди не подінетеся від планшетів і комп’ютерів, це середовище, в якому діти ростуть. Який вплив робить наявність планшета або те, що дитина з ним робить? Напевно, треба подивитися, що дитина з ним робить, і долучитися в спільний процес. Краще за все ви можете допомогти дитині в розвитку, якщо будете робити щось разом з нею і, далі, згідно із законом зони найближчого розвитку, спочатку ви будете брати на себе більше, а потім поступово делегувати їй те, що вона може виконувати сама. В результаті дитина почне все робити самостійно згідно із законом інтеріоризації здібностей, навичок, ідей, смаків. Але зараз виходить так, що деякі батьки, бабусі і дідусі не володіють технологіями. У...Вид розробки: Публікації0Гра "Павучок"
Гра прекрасно розвиває партнерські стосунки. Вирізаєте круг, робите по колу отвори, все залежить для скількох осіб гра, всередині отвір під товстий маркер.Натягуєте шнури в колі людей. В центрі стіл з прикріпленим папером.Домовляєтесь, що чи кого разом малюватимете. Легко опускаєте маркер і керуєте ним. Треба вчитись спокійно і грамотно домовлятись, хто і куди веде. Презентуєте роботу, дякуєте за співпрацю. Обговорюєте процес, можливо, чому не вийшло. Домовлялись діяти.
1Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2ДЕСЯТЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ ШКІЛ В США, КОРИСНИХ ДЛЯ УКРАЇНИ
Вчитель Олена Стасюк — про те чим загальноосвітні школи у Сполучених Штатах Америки відрізняються від українських Як вчитель та соціальний працівник благодійного фонду я супроводжувала кількох дітей з українських сиротинців, які після усиновлення американцями стали жити в США. Я відвідала п’ять різних шкіл у штаті Орегон. Що найбільше відрізняє американську систему освіти від нашої? Головне – не оцінка, а вміння користуватися отриманими знаннями Для наших дітей дуже часто важлива лише оцінка — 12 балів. В США дітей з самого малечку вчать керувати знаннями. Де їх шукати, як ними користуватися. Дуже прості речі: де і як купувати хліб, як рахувати гроші. Навіть маленькі діти грають рольові ігри. Дитина бачить користь від того, вона вивчає. Якісна освіта коштує дорого і батьки готові за це сплачувати За навчання дітей батьки платять по декілька тисяч доларів на рік — дві, три, сім тисяч доларів....
0Что и в каком случае кушать
0Як борються із запізненнями учнів у різних країнах
Ранкові чергування учнів та внесення в список усіх, хто запізнився. Неодімінний запис у щоденник. Це звична практика для багатьох українських шкіл. А як борються із запізненнями школярів в інших країнах? Хочемо наголосити, що це досвід конкретних людей та окремих шкіл, а не всієї країни, тож ваш іноземний досвід може відрязнятися. Німеччина Олена Перепадя, журналістка У Німеччині правила щодо пропуску шкільних занять, а також запізнень встановлюються самими школами. У мене двоє дітей навчаються в гімназії у федеральній землі Північний Рейн-Вестфалія, заняття починаються о 7:55. До школи діти дістаються по-різному: переважно велосипедами і пішки, але також і на шкільному автобусі та на автівках батьків. Запізнення шкільного автобуса автоматично звільняє тих, хто запізнився, від “відповідальності”. Щодо інших – то факт запізнення обов‘язково вноситься в класний журнал. Як реагувати на записи – вирішують класні керівники. У класі...Вид розробки: Публікації0Главная беда современного ребенка - в тщеславных родителях
Психолингвист, нейробиолог, профессор СПБГУ Татьяна Владимировна Черниговская в своей лекции «Как научить мозг учиться» рассказывает о том, почему мальчиков и девочек нужно учить по-разному, и о секретах, которые сделают процесс обучения проще и понятнее. Не начинайте учить ребенка слишком рано Для детей очень важно начать учиться вовремя. Главная беда современного ребенка в тщеславных родителях. Когда мне говорят: «Я своего сына в два года начал учить читать», я отвечаю: «Ну и дурак!» Зачем это нужно? Он в два года еще не может этого делать. Его мозг к этому не готов. Если вы его надрессируете – он, конечно, будет и читать, и, может, даже писать, но у нас с вами другая задача. Вообще, у детей огромный разброс в скорости развития. Есть такой термин – «возраст школьной зрелости». Он определяется так: одному ребенку 7 лет и другому тоже 7 лет, но один идет в школу, потому что его мозг к этому готов, а второму надо еще...
0