Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Канадська соціальна реклама
Позитивне відео для уроків з розвитку толерантності.
0Если вы кричите на ребенка: последствия для его психики и влияние на формирование черт личности
Понаблюдайте за собой и подсчитайте, сколько раз в день вы кричите на ребенка. Вы говорите, что любите, что хотите для него самое лучшее. Вы не умеете договариваться с ребенком, а он не делает так, как вы хотите. Вы испытываете злость, что ваш ребенок вам не подчиняется, и тогда применяете последние аргументы: силу и власть. Вы кричите на него, угрожаете, заставляете делать то, что он не хочет. Крик работает! Ребенок быстро делает то, что нужно! Я знаю, что вы ему объясняли, почему нужно сделать так, а не иначе. И знаю, что это редко помогает решить вопрос быстро. А крик решает быстро. Вы думаете, что он вас не слышит, упрямится, капризничает, делает назло. Вы уже уверены, что если не накричать, то ребенок не поймет. Мы выплескиваем на детей свое бессилие, выкрикиваем то, что не можем объяснить. Возможно, на какое-то мгновение получаем желаемую реакцию: он перестал путаться под ногами, собрал разбросанные игрушки, поэтому кажется, что крик – действенный метод. Но чем мы...
0Як навчити дитину вирішувати проблеми
Навіть нас, дорослих, часто охоплюють емоції через те, що ми втрачаємо ясність думки й не знаємо, як реагувати на ту чи іншу проблему. Так, емоції роблять нас людьми, але крім них у людини є й неперевершений інтелект для того, щоб усвідомлювати й відкладати в бік свої негативні емоції й вирішувати проблему, яка їх викликала. Навички вирішення проблем мають вирішальне значення для: Поведінкового розвитку дитини. Інтелектуального розвитку дитини. Побудови більш ефективних стосунків (замість того, щоби вдаватись до насильства як способу вирішення проблем). Розвитку вміння слухати. Формування впевненості в собі. Уміння вирішувати проблеми складається із: Творчого мислення, яке дозволяє розглядати проблему з різних точок зору. Творче мислення відрізняється готовністю ризикувати, експериментувати й припускатися помилок. Критичного мислення, що дозволяє людині подумки розбити проблему або ідею на складові та проаналізувати...
0«Діти Донбасу» – фільм, який розповідає про мінну небезпеку для дітей – автори
За майже три роки збройного конфлікту в Україні з’явилася ціла когорта дітей – «дітей війни». Навіть на звільнених територіях вони зіштовхуються з небезпекою – мінами та снарядами, що не розірвалися. Тільки з 2016 року, за даними піротехнічного підрозділу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, знешкодили майже 205 тисяч вибухонебезпечних предметів. Точної статистики про те, скільки дітей постраждали від незнешкоджених мін, – немає. Про те, як навчають поводженню з небезпечними предметами дітей прифронтових населених пунктів розповідає фільм «Діти Донбасу». «Всі діти, які живуть у зоні збройного конфлікту досить обізнані з усім цим небезпечним мотлохом. Коли питаєш у дітей у садочку, що є небезпечного в лісі, вони відповідають «розтяжки, бомби, гранати», а вже потім – мухомори та вовки. Цей фільм – щоб розказати про цих дітей», – зазначила Олена Розвадовська,...
0ВНЕДРЕНИЕ ПРОЕКТНОГО ПОДХОДА С ДЕТЬМИ ОТ ПОЛУТОРА ДО ТРЕХ ЛЕТ
Авторы: ГРЖЕГОРЖЕВСКА К., КОНИЖНА-БЛИЧАРЖ Я. Журнал: Современное дошкольное образование. Теория и практика Группа детей в возрасте от полутора до трех лет и их родители изучили свет и предметы, его излучающие, в дошкольной программе, разработанной Институтом раннего детского развития Астрид Линдгрен в Польше. Цель этой дошкольной программы состоит в том, чтобы помочь детям получить положительный социальный опыт через безопасный и интересный контакт с новой группой детей и взрослых при поддержке и участии их собственных родителей. Статья описывает три фазы проекта и обсуждает преимущества и выгоды, которые получат участвующие в программе дети, родители и учителя. Предпосылки к предварительному проекту. Институт Астрид Линдгрен Скачать статьюВид розробки: Публікації0Как распознать советы о здоровье, которым ни за что нельзя верить
1. Проверяйте источник Если тема потенциально «хитовая», о которой будут говорить все, то даже СМИ с хорошей репутацией могут опубликовать непроверенные данные, чтобы не отстать от коллег и не потерять аудиторию. И все же откровенную чушь, тем более опасную для здоровья, они распространять не станут. Кстати, обратите внимание, что ненадежные сайты с «чудодейственными» рецептами здоровья и долголетия часто имеют завлекательные названия: Health Eternally («здоровье навечно») Real Farmacy («настоящая аптека») News Rescue («спасающие новости») Natural News («правильные новости») и т.п. 2. Спросите себя: правдоподобна ли информация? Если это «слишком хорошо, чтобы быть правдой», то чаще всего перед вами передергивание фактов или откровенная ложь. 3. Не покупайтесь на «секреты, которые скрывают врачи» Нередко фейки пытаются выдать за правду, заявляя, что якобы узнали...
0Що робити, якщо мене обзивають в школі: поради психолога, як дитині боротися зі шкільним буллінгом
За статистикою зі знущаннями в школі стикаються 49% дітей в Україні. І 36% з них не розповідають про це ні вчителю, ні батькам. Діти переживають буллінг мовчки, бо не вірять, що дорослі можуть допомогти їм у цій ситуації. А ви знаєте, як реагувати, якщо дізнаєтеся, що вашу дитину обзивають в школі? Що порадити, щоб вона могла вийти з конфлікту з гідністю? Поради: «Не звертай уваги», або «Дай здачі» — не в рахунок. Жертві буллінга важко не звертати уваги на те, що заподіює біль і приниження. І дати відсіч не кожній дитині під силу. У статті «Цькування в школі: що може зробити дитина, щоб зупинити шкільний буллінг» писали про зарубіжний досвід боротьби зі знущаннями в школі. Ці поради більше підходять для учнів середньої та старшої школи. Молодшим школярам складніше впоратися з психологічним насильством у школі. В силу віку їм важко визначити мотиви агресора і проявити витримку. Тому і поради, що...
1EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
0Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках
Реформа школи та освіти загалом, потребує і нових інструментів для досягнення поставлених цілей. Пропоную декілька порад, як вчителю в школі, викладачу у вищому навчальному закладі з користю використовувати соцмережі на уроках та парах. 1. Визначення терміну. «Twitter» Багато дисциплін передбачають для свого опанування запам’ятовування безлічі визначень, назв об’єктів, предметів, видів і т.п.. Використовуючи Twitter, який дозволяє робити твіти обсягом у до 140 знаків, можна урізноманітнити перевірку таких, для більшості учнів та студентів не цікавих, елементів навчання. І навчити бути лаконічним та точним. Адже вкластись у 140 знаків не легка справа. Але вона позитивно впливає на атмосферу в навчальній групі і дає простір для творчості. 2. Вгадай хто на фото. «Facebook», «Twitter», «Instagram», «Viber» та інші месенджери. Таке завдання часто зустрічається і в рамках ЗНО, коли...Тематика: Самонавчання0Гид по оказанию первой помощи
Тематика: Перша допомога0